hyves , facebook etc -wissen

hoi meiden , ik zou graag mijn facebook, hyves/ andere social networks allemaal willen wissen. Ik word er namelijk helemaal gek van, ik heb geen rust en via al dit kom ik achter dingen die ik liever niet wil weten. Maar ik durf het ook weer niet, ik kan niet zo goed uitleggen waarom, maar ik denk dat (als jullie dit zelf ook gebruiken) het misschien wel snappen… wat zal ik doen, misschien hebben jullie adviezen!

Ik zou er gewoon minder op gaan en de overbodige dingen wissen, zoals een aantal mensen uit je vriendenlijst etc… En zet je profiel op “alleen zichtbaar voor vrienden”, dan kan jij zelf ook niet meer bij mensen buiten je vriendenlijst kijken.
En hou bijvoorbeeld alleen hyves en wis de rest of zo…
Maar helemaal wissen zou ik het niet, ik vind het zelf nog heel leuk om foto’s toe te voegen en met mensen van mijn studie te praten. En ““stalken”” is ook leuk, maar ik kan me voorstellen dat je daar gek van wordt.

Ik was ook een tijdje geleden van plan om mijn hyves te wissen, heb ik toch niet gedaan. Ik had gewoon mensen uit mijn vriendenlijst gewist (die ik toch niet echt ken), mijn hyves op alleen zichtbaar voor vrienden gezet en mijn hyves verder weer een beetje opnieuw georganiseerd (foto’s/blog/krabbels etc.) (:

Ja dat heb ik ook al gedaan , ik heb net mijn twitter gewist en op hyves had ik al lange lange tijd geleden al mijn vrienden eruit gegooid ( ik heb er nu 110 ofzo). Maar ik merk gewoon dat ik vaak gekwets ben door wat mensen schrijven of bv dat ik erachter kom dat mijn vast uitgaansgroep gewoon zonder iets tegen mij te zeggen vanalles heeft gedaan, en daardoor heb ik gewoon geen rust. Ik zet vaak de computer aan met een bang gevoel van ; Oh , ik hoop niet dat die of die dit op mijn hyves heeft gezegd blablabla. Ik weet dat het ver gaat, maar dat gaat het zeg maar ook !

Ja ik wil facebook ook verwijderen, ik vind het maar raar. Maar ik kan nergens vinden hoe ik dat moet verwijderen…

recht boven in klik je op accout, dan op ; accountinstellingen, helemaal onderin kan je op account deactiveren klikken .

Daarom wil ik dus geen twitter… Soms vraag ik me het nu ook af, en je komt idd achter dingen die je niet wilt weten… Aan de ene kant vind ik het leuk en aan de andere kant niet…

Ik had mijn hyves verwijderd omdat ik moe werd van rare figuren erop en dat mensen domme reacties achter gingen laten. Zo had ik eens iemand die op elke foto in een album ging reageren; in totaal 23 reacties binnen een uur. >_> Met zinnetjes als; ‘Ja leuk’ en ‘:P’

Gewoon zeggen dat je er geen zin meer in had.

Weet je wat het ook is ? ik ben gewoon bang dat mensen (’‘vrienden’’) me hierdoor gaan buiten sluiten ofzo. Ik krijg vaak uitnodigingen voor feestjes enzo via hyves…

ze kunnen je ook via msn ofzo uitnodigen, dat doen ze dan heus wel. en anders moet je je misschien toch maar afvragen of het echt vrienden zijn als ze je dan niet uitnodigen…

Ik heb een tijdje geleden m’n hyves verwijderd en het was zo’n opluchting. Ik heb er echt geen spijt van. En als je het wel mist, maak je toch gewoon weer een nieuwe aan?

https://ssl.facebook.com/…?show_form=delete_account
:slightly_smiling_face:

gewoon alles leeg maken, bijvoorbeeld veel foto’s,berichten etc. verwijderen. doe ik ook altijd met hyves, ik heb weinig foto’s, verwijder al mijn inboxberichten en krabbels. persoonlijke informatie zet ik er niet op, alleen mijn voornaam.

Als je belangrijk voor ze bent,
nodigen ze je ook wel uit.

Ik vind hyves zo on-echt, je zegt dingen sneller. Je bent sneller bevriend, je geeft snel “respect”, maar nooit eens een complimentje in t echt ofzo

Hyves is zowieso een beetje achterlijk vind ik. Die heb ik al meer dan een jaar geleden verwijderd, want het doet gewoon helemaal niks. Iedereen die zichzelf maar in optima forma probeert te presenteren maar eigenlijk dus de hele dag ze hyves zit te pimpen. FB vind ik wel handig om contact te onderhouden met mensen die uit een ander land komen en de foto’s zijn me veel waard dus daarom houd ik die wel.

Je kan ook gewoon je hyves op vrienden zetten (kan je niet meer op de hyves kijken van andere mensen, kom je ook niet achter dingen) en de mensen met wie je amper/geen contact hebt, gewoon wissen als vriend.