Hyves crush!

Ja dat was eerst maar nu moet je er toch voor betalen.?

Je kan er 7 tegelijk hebben en je meot ze een maand houden daarna kan je ze weer verwijderen :stuck_out_tongue:

Ik kreeg eens een crush en kon je op link klikken…
en kon je Man/vrouw aanklikken (omg beetje logisch)
en dan de eerste letter van de gene die je dacht enzo
allemaal hints invullen enzo kun je dus raden…
dus je hebt best kans dat hij het dan raad :stuck_out_tongue:

ik wil ook iemand crushen
maar ik durf niet
straks komt ie erachter
en weet niet eens of hij mij ook leuk vindt

HAHAHA
ik ga even iemand crushen :stuck_out_tongue:

Wat flauw dat je jezelf niet kunt crushen.

Wahahahaha XD

aaah sjippie, ik probeerde je te crushen, krijg ik dit:
Je kan Youandi niet aan je crush list toevoegen, omdat Youandi niet in je 1ste of 2de graads netwerk zit.

oeeh,
ik ga ook iemand crushen!

Haha
ik heb het ook geprobeerd
maarja

haha dat is echt vet grappig, vooral als je een bericht naar elkaar kan sturen. Iemand had mij ook een keer gecrusht (is dat een woord?) en wij stuurden elkaar de hele tijd hele grappige zelfverzonnen gedichten ;p
hij had namelijk al verklapt dat hij het was ;p er bloeide iets moois op!
maar een maand later…
tja het is nu al ongeveer 1,5 jaar later en we hebben nooit meer met elkaar gepraat na een zeer stomme situatie ;p

maar wat bdoelen ze eigenlijk met die eerste en tweede graads netwerk ??
srry ben niet zo slim in dat soort gedoe x’D

Okee, dat communiceren heb ik gemist, maar mn zusje heeft een keer zo’n “geheime aanbidder” gehad, en dan staat er zo’n lijstje, moet je bijv. invullen “leeftijd” en dan kies je “<20” , en dan zegt ie of je het goed hebt. En je mag gloofk ook 4x een letter uit de naam proberen, en van welke hyve diegene lid is of zo. Als je al een vermoeden hebt, ben je er dus wel vrij snel achter wie het is :stuck_out_tongue:
Maar idd, nogal onpersoonlijk is t wel…

Eerstegraads: vrienden.
Tweedegraads: vrienden van vrienden.

wtf? ik had ook een x een crush maar toen had ik helemaal geen gesprek met diegene. ik mocht gewoon 3 vragen stellen via zoon automatisch ding ofzoiets, en toen niet meer, toen moest ik er gewoon zelf achterkomen =O

Ik heb dat ook een keer gehad, ik kreeg echt zo’n rooie kop toen ik dat las hahaha.
Maar uiteindelijk heb ik het aan een jongen gevraagd waarvan ik dacht dat hij het was.
En hij was het nog ook. :’)
Maar ik vind dat hyvesgedoe best onpersoonlijk, hij kan het beter gewoon recht in m’n gezicht zeggen dan dat ik een ingehuurd hyveskoppelding krijg.

Je moet inderdaad betalen als je het wilt weten, en er is een maximum aantal crushes. Het was echt stom, ik had er 1 maar ga natuurlijk niet betalen daarvoor… Dus je kan het rustig doen, wss betaalt je crush er toch niet voor :wink:

arhhgggg ik wil weten wie het is,

ik ga even mijn vriendin crushen :smirk: xD

ik kon toen een aantal keer raden ofzo.