Hymen weg laten knippen bij gyneacoloog.

Wie heeft dit laten doen, zou je hier je verhaal neer willen zetten met hoe het was en of je er blij mee bent dat je het hebt gedaan.
Ik weet dat er weinig mensen zijn die dit hebben, hoor.

Diegene die dit hebben, waaronder ik, kunnen geen tampons in want zodra je die eruit haalt kan die niet meer eruit.
Er zit dan een spiertje omheen, waardoor die dus vast zit. De enige manier om ervan af te komen is weg knippen.

Ik heb het niet, maar ik kan me voorstellen dat als je daar last van hebt dat je daar graag vanaf wilt. Als ik het zou hebben zou ik het wel weg laten knippen, heb je daar eigk veel last van als je dat hebt?

Nooit gehad. Up.

Nou ik heb wel verhalen gelezen van mensen die het hebben gedaan. Ze verdoven het met een spray en 2 prikjes. Dan knippen ze er een stukje in ofzo iets. En dan hechten ze het. Maar ik ben bang dat het echt pijn doet enzo de tijd erna.

Ja ik neem aan dat je er wel ff last van zult hebben erna. Maar ik bedoel eigk of jij er nu zelf veel last van hebt? Of is het alleen dat je bijv geent tampons in kan?

Hymen? zijn dat je schaamlippen ofso

Ja, wat zijn dat?

Nee, je maagdenvlies.

Als je er last van hebt, zou ik het ook laten knippen ja.
Ik denk dat het wel even gevoelig is ja, maar dat zul je er dan voor over moeten hebben…

Ze zegt het toch… Een klein spiertje wat er omheen gaat zitten.

Ik denk trouwens niet dat schaamlippen spieren zijn :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hahahahah ik ga mijn schaamlippen trainen XD

lijkt me echt irritant,
vooral als je in de zomer ongesteld bent!
kun je niet eens zwemmen ;O

whahaha ben ziek dus ik ijl ofzoiets :'3

Ik zou het weg laten knippen als je er zo’n last van hebt. Zelf heb ik er geen ervaring mee…

Succes in ieder geval!

Ik heb er geen last van hoor, verder.
Maar het kan nog wel eens lastig gaan worden met een vriendje.

En in de zomer, dan kan ik geen tampons in.
Maar dan slik ik Primolut N om mijn menstruatie uit te stellen tot een gewenster tijdstip.
Ik las trouwens pas wel een topic van een meisje ; ongesteld en wedstrijden ofzo.
en zij had dit ook, en die kreeg ook reacties van mensen die het ook hadden, dus misschien zijn er mensen van hun die het hebben laten doen.

Stel je wilt straks seks met je vriendje… Kan het dan ook zijn dat hij hem er dan niet meer uitkrijgt?

^ dat zou lullig zijn :astonished:

Hmm ik denk dat het wel erg snel zal genezen

Ik denk dat je het wel even zal voelen als de verdoving is uitgewerkt. maar als je kijkt wat je ervoor terug krijgt…

ik denk dat ik het wel zou doen.