Hy is onzeker.

Hee,
ik ben zelf 13 jaar,
en de jongen waar ik verliefd op ben is 17, (ik heb heel goed nagedacht, omdat hij een stuk ouder is!)
hy is ook echt verliefd op my.
& sommige vriendinnen hebben met hem gepraat, en hy is byna nooit verliefd, maar nu dus wel, op my.
Maar hy zegt dat ie onzeker is voor zn vrienden.
Wat moet ik nu doen!?

Met andere woorden: Hij schaamt zich?
Wil je iets hebben met iemand die zich voor je schaamt? Lijkt me NIET.

Nee… Dat wil ik ook niet.
Maar ik begryp het ook wel weer, anders is hy zn vrienden kwyt & als het dan uitgaat?
& ik zei net tegen hem; Als je echt wat voor me voelt… Heb je er schyt aan.
Hy zei dat ik gelyk had…
Maarja, wat schiet ik er nou mee op!?

Schijt hebben!

Waarom is hij zo onzeker tegenover zijn vrienden dan? Hij hoeft zich toch niet te schamen voor jou… lijkt mij?

er zwemmen nog duizenden visjes in de zee (:

Daar schiet je dus niks mee op. Je vriendje hoort trots op je te zijn!

Ben ik de enige die het wel begrijpt van die jongen?
Vrienden komen toch op de eerste plaats?

Ik zeg niet dat vrienden onbelangrijk zijn, maar als zij je vriendin niet accepteren zijn het toch geen goede vrienden?

ik snap het wel van die jongen. je bent een stuk jonger dan hem en sommige mensen zijn daar niet zo meegaand in. ik zou hem tijd geven om erover na te denken en het voorzichtig aan te kaarten bij zijn vrienden. als je hem bot voor de keuze plaatst van of je vertelt het aan je vrienden of ik wil je niet ga je hem afschrikken. en tuurlijk moet hij het uiteindelijk hen dan wel vertellen maar ik snap hem op zich best wel dat hij wat twijfelt. en dat maakt hem trouwens géén slechte jongen…

als jij zou verliefd zijn op een jongen van 13 zou jij dat zo maar gewoon uit de lucht tegen je vrienden vertellen? ik denk het niet. ik denk dat je zelf ook eerst eens serieus zou nadenken. het is gewoon normaal dat hij er even over moet denken naar mijn mening.

Als ik echt heel erg verliefd was op iemand van 13 zou ik dat vertellen tegen m’n vrienden en dan moeten ze het maar accepteren ook! Kom nou, je vrienden gaan toch niet voor jou bepalen op wie je verliefd mag zijn.

Als ik iemand van 13 leuk zou vinden zou ik dat gewoon tegen mijn vriendinnen kunnen vertellen. En je wil NIET met iemand hebben die zich voor je schaamt, of met iemand die eerst de goedkeuring van zijn vrienden wil hebben.

Ik zou hem als ik jou was vergeten. Het lijkt me niet fijn, om een vriendje te hebben die zich voor je schaamt. Het is geen onzekerheid maar schaamte. Als hij je écht leuk vondt. Had hij schijt aan zijn vrienden. Het is hard, maar de waarheid. Helaas .

Mijn vriend is twintig en ik had in het begin juist heel erg zoiets dat ik me schaamde tegenover zijn vrienden… Maar dat valt nu allemaal wel mee. Ja ik snap die jongen echt wel, het is gewoon kut als je een meisje dat zoveel jonger is leuk vind. Laat hem er gewoon over denken, en als hij zich er niet overheen kan zetten moet je hem maar gewoon vergeten. Succes ermee.