in mn vorig topic had ik geschreven van de player metwie ik beginnen praten was.
in het begin ging alles zo goed, we spraken som af en we zoenden superveel en het was echt leuk, hy was superverliefd en iedreen mocht dat weter, ik was zoo gelukkig. ik zag m dan 1 keer inde week. maar vorige week stuurde hy me dat hy nog met een ander meisje in m’n hoofd zat. ik begreep het en ik heb ee week niets van em gehoord.
gisteren ging ik naar een fuif en ik kwam m tegen. hy is naar me gekomen en wwe hebben samen een wandeling gemaakt en we zin bij het kerkhof gana zitten ;p
daar heeft hij alles uitgelegd over dat ene meisje dat nog in z’n hoofd zat en hy zei dat het over was en dat hij mij wou als zen vriendin en dat hy zielsveel van me hield. we hebben weer gezoent en hy begon me te strelen en hy wou me vingeren maar dat heb ik net niet toegelaten. we hebben dan gewoon terug verder gekust en ik ben dan naar huis gegaan.
vandaag wou hy afspreken maar ik had niets van hem gehoord tot ik zelf stuurde dat het een fout was en dat het tochg niets voor hem betekende. hy zei dat het wel voor hem wat betekende maar dat hy me begrijpt als ik niets meer met hem wil omdat hy fouten heeft gemaakt.
wat moet ik nu doen?
hy zegt nu niets meer…
Hem vergeten. Je zegt toch zelf dat hij een player is? Het is toch overduidelijk? Het is een verkeerde jongen, waar je niet mee om zou moeten gaan.
O ja, er zit een prachtige Shift knop op je toetsenbord, die graag gebruikt wil worden.
oke leer dat je hy ook met ‘ij’ kunt typen, sorry maar daar irriteer ik me echt aan
& als je weet dat het een player is waarom ga je dan nog met m om?
Ik snap niet echt waarom hij jou heeft gebruikt?
Ik snap veel van dit verhaal niet. Wat is nou het probleem? Je weet dat hij een player is en je weet dat hij je heeft gebruikt. Dat is erg, dat is vervelend. Maar wil je hem nu terug? Ik snap ook niet waarom je bij een kerkhof gaat zitten en dat hij je daar probeert te vingeren, hoezo respectloos?
Ik erger me echt aan mensen die anderen verbeteren, zonder het zelf te kunnen. Natuurlijk, je kan eens een foutje maken, maar dit zijn best veel foutjes.
^hahah, zit wat in. ;$ mijn nl is ook niet super
Maar met dat y vind ik altijd zo vervelend. ;p
Wat heeft hij nou precies fout gedaan? Hij zit nog met een ander meisje in zijn hoofd, heeft je dat uitgelegd, heeft gezegd dat hij met jou verder wil en snapt het als je hem niet wilt omdat hij veel fouten heeft gemaakt. Gaat het om dat hij probeerde je te vingeren? Want dat is iets wat jongens nou eenmaal graag proberen, dat hoeft niet te betekenen dat het hem alleen daar om gaat. Verder snap ik het probleem niet echt?
Ik ben wel benieuwd waarom jij hem een player noemt.
Want als hij nog met een ander meisje in zijn hoofd zat, hoeft het niet direct te betekenen dat hij een player is.
Verder kan het nog zijn dat hij misschien alleen maar uit was op lichamelijk contact?
hij is een player om dat hij op fuiven altijd verder gaat dan zoenen met meisjes :s
kweetniet, kben er wel trots op dat ik nee heb gezegd, ookal waren we al 3 weken zo goed als samen…
Die jongen heeft gwn wat last van zen hormoontjes en verwart dat met liefde, het is beter dat je zoiets nu al begrijpt, want je gaat er nog veel zo’n tegenkomen.
Goed dat je nee hebt gezegd en op naar de volgende.
Trouwens hoezo hij zit nog met een ander meisje in z’n hoofd en jij begreep dat?
Weg ermee/
Ik zie de fouten niet…
O grapje, je had ze al verbeterd :'D
haha alsof 3 weken wachten heel erg knap is ?
nouja, als jij redenen heb om hem een player te vinden zou ik hem gewoon vergeten
en hoezo gebruiken btw ?
omdat hij gistere eerst zei dat hij haar aan het vergeten was en mij wou als vriendin omdat ik alles ben wat hij wil en dat hij echt van me houdt ezo :s
en dan kussen we, ik wil niet verder gaan en nu hoor ik niets meer van hem :s
maar hij was toch ook de laatste die wat had gezegd ?
maar ik had niets van hem gehoord tot ik zelf stuurde dat het een fout was en dat het tochg niets voor hem betekende. hy zei dat het wel voor hem wat betekende maar dat hy me begrijpt als ik niets meer met hem wil omdat hy fouten heeft gemaakt.
hij heeft na gisteravond gezegd dat hij het begrijpt enzo?