hxc, post-hardcore

wat zijn jouw lievelings bands van dit genre?
en welk liedje?
:slightly_smiling_face:

Pff lang geleden dat ik dat geluisterd heb.
Kan me zo geen bands herinneren.
Haalde wel altijd alles hier vanaf: www.hxcmp3.com

handige site : D

Nou ik luister eigenlijk alleen NYHC of hardcore punk. Was tijd geleden wel helemaal dol op Escape The Fate :"")

have heart, ceremony, trashtalk, bracewar, the boss, comeback kid, bane, wisdom in chains, gallows, this is hell, raised fist, rise and fall, shipwreck ad, true colors, no turning back ,…

haha, ken er lek niets van : D
en ik ken er toch wel veel dus,haha
zal ik eens opzoeke ;d

het zijn nochtans gekende bands in de hxc scene
have heart gaat trouwens stoppen, ze zijn momenteel bezig met hun laatste tour :c

Goeie smaak!
Qua NL-bands gaat t ook wel lekker vind ik. 21 Gun Salute vind ik echt super (www.myspace.com/21gunsalutehc ) en Striking Justice (www.myspace.com/strikingjustice ). :slightly_smiling_face:

stopt have heart??? kut heb ze gemist bij rock herk :frowning_face: ze begonnen ook veelste vroeg.

Volgens mij begonnen ze niet te vroeg (ik was daar ook), Rockherk was hun voorlaatste optreden in België, vorig weekend op moshvalleyfest was hun aller laatste optreden. hun tour door europa is nu afgelopen en je kan ze nu alleen nog maar zien in amerika…

Oh okay, nouja niet dat ik ze nog nooit heb gezien ofzo maar ik wist helemaal niet dat ze stopte. Een vriend van me zei dat ze vroeger begonnen dan gepland, want we zijn 10 minuten later aan gekomen dan dat ze zouden spelen. Speelde of heel kort of te vroeg :stuck_out_tongue: iig jammer.

Ik zou ook nog naar moshvalley gaan maar OV was toch iets te duur ervoor. Ben jij nog geweest? Hebben ze nu wel airco in dat hok? Vorig jaar was het er echt niet uit te houden.

Ik ben erg slecht met genres, maar volgens mijn Last.fm is het volgende dat ik veel luister Post-hardcore: From First to Last, Escape the Fate, Bleed the Dream, LoveHateHero, Greeley Estates, Blessthefall, Before Their Eyes, Finch, A Heartwell Ending, Chiodos, Gallows.

Dat zijn wel weer wat populaire en softe bands, but I like them :slightly_smiling_face:

ik zag hardcore staan, maar ik denk dat dit andere hardcore is als die ik luister:P

vind de nieuwe albums van alexisonfire en poison the well trouwens erg tof!

Vroooeegger luisterde ik daar naar haha.
idd gallows, escape the fate, san andreas etc etc.
Weet nu alleen de namen allemaal niet meer joh.
Keertje op mn oude computer kijken :wink:

Ik luister naar dat soort muziek, ik weet trouwens ook niet waarom ik daar dan op reageer.

masters symphonie, tsja de artiest weet ik even niet, maar tis mooi .

ohw idd. niet hardcore hardcore xd

Ik luister niet naar dat soort muziek, ik weet trouwens ook niet waarom ik hier dan op reageer.

Het nieuwe album van Alexisonfire is idd awesome :3