Hunkemöller account

Heyy iedereen!

Ik heb een beetje een frustratie. Ik probeer wat te bestellen op Hunkemöller met een bepaald bestedingstegoed dat ik heb aangezien ik al eerder aankopen heb gedaan…
Dit is de eerste keer dat ik het online doe, daarvoor moet ik mijn member card activeren. Echter, elke keer dat ik dat wil doen zegt ie dat dat niet kan omdat de account gegevens niet kloppen. Mijn gok is dat dat komt doordat het account automatisch het tussenvoegsel ‘van’ aan de naam op mijn account toevoegt, maar deze daarbuiten weghaalt…

Ik heb de klantenservice woensdag een mailtje gedaan en geprobeerd te bellen (maar stond wat te lang in de wacht, dus heb uiteindelijk maar opgehangen). Ze zeggen te hopen binnen 24 uur te reageren, dat dat niet lukt kan natuurlijk gebeuren. Maar we zijn nu ruim 48 uur verder en ik heb nog steeds geen reacties en kan dus ook nog steeds niet bij mijn passion points/shoptegoed.

Is er iemand die dit probleem herkent en weet hoe ik het aan kan passen? Account informatie veranderen helpt niet aangezien het dat verrekte ‘van’-netje gewoon blijft staan…

Help a girl out!!

Veel liefs <3,
Chiaartje

Nog een mailtje sturen of weer bellen.

Misschien een keer via Messenger? Ik kon mijn membercard eerst ook niet activeren