Hungergames SPELLETJE

Okay in dit spel gaan we met zn allen een games naspelen en je vecht dan tegen elkaar.
Je moet wel eerst een personage maken want dan weten we een beetje wie je bent en hoe je bent enzo… :slightly_smiling_face:

Je begint gewoon met je eerste post over je personage en daarna kunnen we beginnen met het spel en kan je met andere mensen spelen! Het is gewoon zelfde als de Hongerspelen maar dan spelletjes vorm op girlscene.

We beginnen bij de aftelling! Dus nu beginne we. LET THE GAMES BEGIN!

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRARbloNeDSr1RP_cycK5nRPw8wypkXPxWd4cxbl1eHt1660XE9dA

[b][i]http://cdn4.teen.com/wp-content/uploads/2014/04/kylie-jenner-plastic-surgery-rumor-tweets-main.jpg[/img]

Kelly is 15 jaar oud en zit in district 1. Toen ze hoorde dat ze werd gekoze moest ze beetje huilen want ze had ipv haar zusje haar naam erop geschreven… Ze had haar zusje dus gered. :flushed:
ze is een mooi meisje ewmar soms erg verlegen… ze schuilt achter het idee dat ze een bitch is mar ze heeft wel diepe gevoeles. Quote: ''
You think that you me know, but dont you have any idea what I feel![size=14pt]’’
ze wilt wel een alliantie maar eerst wilt ze je kennen. Omdat ze vorger heel popular is wilt ze die status behouden mar als je haar kent weet je dta ze eigenlijk heel aardig is… :flushed: Wanneer ze huilt gaater altijd 1 traan van haar rechter wang naar beneden.

http://www.bazbo.net/wp/wp-content/uploads/2011/10/P1010443.jpg

Geertsma is mijn naam
meisje is ze.
Ze houd van dansen, sjansen, overzien, lopen en ademen
Ze kan soms een beetje van de hak op de tak zijn maar dat is niet haar fout want het is de moeder haar schuld omdat de moeder een kind wilde. lolz
Als ze later groot word wil ze lang worden hahaha.
Maar nu is ze nog niet zoveel met haar toekomst bezig, meer met haar uiterlijk, want e heeft een geheime identiteit als model. maar shhh het is haar dirty little secret.
ZE IS HARD TO GET.
haar quote in deze spel is: Huh, maar je hebt toch geen pardon?
volens mij is er niet meer over haar te vertellen.
doei. :stuck_out_tongue:

KELLY

Zo snel als ik kan ren ik de steegjes. Omdat het donker buiten is besluit ik om een gebouw in te lopen. Ik hijg in me keel en een traan loopt langs mijn wnag omdat ik weet dat ik miss nooit meer me zus zie. Ik ga op het dak staan om beter overzicht te hebben Dan zie ik ineens iemand staan. Awkward loop ik op mijn hoede maar zeg dan `"`eehmm… hey.`"`

Zo snel als ik kan ren ik de steegjes. Omdat het donker buiten is besluit ik om een gebouw in te lopen. Ik hijg in me keel en een traan loopt langs mijn wnag omdat ik weet dat ik miss nooit meer me zus zie. Ik ga op het dak staan om beter overzicht te hebben Dan zie ik ineens iemand staan. Awkward loop ik op mijn hoede maar zeg dan `"`eehmm… hey.`"`
[/quote]
http://www.bazbo.net/wp/wp-content/uploads/2011/10/P1010296-2.jpg

Ik probeer mijn makker te helpen, mijn best vriend. Hij was gevallen op het dak tegen een scherpe punt. Bloed stroomt uit zijn maag. Ik raak in paniek, eerst gekozen voor de hongerspelen en nu dit. Opeens hoor ik voetstappen. De voetstappen komen dichterbij en zo te horen komen ze op het dak. Normaal gesproken had ik mijn mes gepakt en zou ik me gaan verstoppen. Maar nu heb ik hulp nodig om mijn bff te helpen. Ze komt tevoorschijn. Het is een meisje dat ook is gekozen voor de hongerspelen. “Hey” zegt ze uit het niets. Ze kijkt naar mijn bebloede handen en deinst achteruit, bijna tot de rand van de dak. Ik bedenk me hoe ik haar zomaar van het dak af kan duwen, maar dat doe ik niet. “Help! Help me asjeblieft! Mijn vriend is gewond.”

KELLY

Toen Geertsma dat zei schrok ik en deinsde ik achteruit. Voordat ik het wist vlogen de woorden uit mijn mond: ‘‘Hoezo heb jij hier al een maker? Hebben jullie… een alliantie gevormd’’ Ik kijk hem streng aan en pak bijna me mes… :pensive: Het zou wel kut zijn alshij al een aliangie heb want de games zijn zevenentwintig minuten begonnen. Ik langzaam naar hem toe met een gefaked bezorgd gezicht.
`’’`You think I about you care, but I dont.`’’` Zeg ik in mn gedachten. Met me mes in me zak kijk ik Geertsma achterdochtig aan. ‘‘Hier zij helemaal geen punten…?’’ :face_with_raised_eyebrow:

22:06 - 35 minuten
Ik heb het vermoeden alsof ze me door heeft. IK was degene die mijn zogenamde ‘beste vriend’ heeft gestoken. Ze heeft haar handen in haar zakken en kijkt me ongelovig maar bezorgd aan. I don’t buy any of it! denk ik in mijn hoofd. Waarschijnlijk heeft ze een pistool in haar zak en is ze op het dak voor observatie. Maar ik speel het spelletje mee zodat ik op gegeven moment een schijnbeweging kan maken in het duister. “Nee die heb ik al van het dak gegooit om dit soort ongelukken te bestrijden.” Langzaam werk ik naar een alliantie in onze conversatie, zodat ik haar op het einde kan elimineren. Maar dan zie ik het bloed van mijn mes door mijn zak doordrukken. ZE HEEFT ME DOR

KELLY

http://i.perezhilton.com/wp-content/uploads/2014/04/tumblr_inline_n3fgd2dmw71s3m2fo.gif

Ik kijk naar de bloed bij Geertsma’s zak en schrik. Ik geloof haar niet helemaal… ‘‘UHHM… Gaat alles wel goed…?’’ Ik loop sneaky naar haar toe met een fake smile , alsof ik haar wil troosten en ik zie dat ze er volledig intrapt. Dan ineens valt me op dat hij een klein sneetje in zn hand heeft. Hij heb zijn makker vermoord! *KELLY’S GEZIHT TOONT EEN GRIMAS EN EEN TRAAN STROOMT VAN HAAR WANG.* Ik probeer me tranen in te houden maar ze blijven stromen… Ik ben bang dat Geertsma het ziet. :flushed:

Ik kijk naar de bloed bij Geertsma’s zak en schrik. Ik geloof haar niet helemaal… ‘‘UHHM… Gaat alles wel goed…?’’ Ik loop sneaky naar haar toe met een fake smile , alsof ik haar wil troosten en ik zie dat ze er volledig intrapt. Dan ineens valt me op dat hij een klein sneetje in zn hand heeft. Hij heb zijn makker vermoord! *KELLY’S GEZIHT TOONT EEN GRIMAS EN EEN TRAAN STROOMT VAN HAAR WANG.* Ik probeer me tranen in te houden maar ze blijven stromen… Ik ben bang dat Geertsma het ziet. :flushed:
[/quote]
http://www.destentor.nl/polopoly_fs/1.1837124.1350346468!/image/image.JPG_gen/derivatives/landscape_800_600/image-1837124.JPG

Op dat moment fake ik een traan en haal ik mijn handen voor mijn ogen. Tussen de spleetjes van mijn vingers zie ik dat kelly het moeilijk heeft met de dood van ‘mijn vriend’ die overigens bij mij in district 7 zat. Ik had hem misschien beter niet moeten vermoorden, maar ik wil niemand in mijn weg en dit zou uit kunnen lopen tot een alliantie. We praten hier wel over een district 1 tribute. I k voeg haar toe in een omhelsing en zeg; “Ik denk dat ik mijn niewe bff alweer gevonden heb.” Tijdens de knuffel doe ik mijn ogen open en daar staat ze, met een mes tegen mijn rug. Dit heb ik niet goed gespeelt, maar ik heb een follow-up-idea…

:bowing_man: :cold_sweat:

Geweldig staaltje schrijverswerk. Net Suzanne Collins.

Ik huil een beetje (’:

Grappig. Mooi hetzelfde IP hebben jullie ook.

Slotje.