Zo snel als ik kan ren ik de steegjes. Omdat het donker buiten is besluit ik om een gebouw in te lopen. Ik hijg in me keel en een traan loopt langs mijn wnag omdat ik weet dat ik miss nooit meer me zus zie. Ik ga op het dak staan om beter overzicht te hebben Dan zie ik ineens iemand staan. Awkward loop ik op mijn hoede maar zeg dan `"`eehmm… hey.`"`
[/quote]
http://www.bazbo.net/wp/wp-content/uploads/2011/10/P1010296-2.jpg
Ik probeer mijn makker te helpen, mijn best vriend. Hij was gevallen op het dak tegen een scherpe punt. Bloed stroomt uit zijn maag. Ik raak in paniek, eerst gekozen voor de hongerspelen en nu dit. Opeens hoor ik voetstappen. De voetstappen komen dichterbij en zo te horen komen ze op het dak. Normaal gesproken had ik mijn mes gepakt en zou ik me gaan verstoppen. Maar nu heb ik hulp nodig om mijn bff te helpen. Ze komt tevoorschijn. Het is een meisje dat ook is gekozen voor de hongerspelen. “Hey” zegt ze uit het niets. Ze kijkt naar mijn bebloede handen en deinst achteruit, bijna tot de rand van de dak. Ik bedenk me hoe ik haar zomaar van het dak af kan duwen, maar dat doe ik niet. “Help! Help me asjeblieft! Mijn vriend is gewond.”