Hummel Trainingsbroek

Hai meiden,
Ik ben al best lang opzoek naar een bepaald model trainingsbroek van Hummel alleen ik weet niet welk model het is.
Het is gewoon zo’n lange trainingsbroek met pijltjes op 1 van de onderbenen, hij is strak om je kuiten, echt strak en dan met een rits om hem uit te doen.

Heeft een van jullie die/weet iemand wat voor model het is?
Want op de Hummel site kun je niet goed zien hoe die broek valt.
En in de winkel konden ze me ook niks vertellen…

Liefs

1e up

ik heb die:P hoebedoel je met model? je omschrijft m toch zelf al?

dit is m; http://hummel.sportdirect…=com_virtuemart&Itemid=50

Ze bedoelt denk ik de naam van het model…
Ik kan je niet helpen, upje!

Nee dat is 'm dus niet :slightly_smiling_face:, dat is het probleem…

skinny met rits xd. haha geen idee up!

geen idee, upje.

Die heb ik heel veel in Denemarken gezien!
Niet dat je hier iets aan hebt ofzo. :’)

bedoel je die zwarte? met van die witte pijlen aan de buitenkant van je onderbenen, die alles voetballers hebben?

jaaa die bedoel ik!

Ik heb hem ook, met een rood vest erbij met van die strepen op de armen. <3

Ik kan je vertellen dat die broek met van die pijlen dus super lekker zit, hij is niet te strak, maar beneden bij je kuiten zit hij mooi, niet te ruim en ook niet te strak. Ook is hij lekker warm, maar in de zomer kan je hem ook lekker gewoon dragen. Mijn naam staat erop… En ik heb nog van die ritszakjes, wat ook super handig is … <3 Als je nog een foto wilt moet ik even mijn fototoestel zoeken … <3

Ik hoop dat je het allemaal een beetje snapt …

nu word ik nieuwsgierig.

jaa, hij zit echt heel lekker.
volgens mij hebben alleen voetballers die broek, in de winkel heb ik 'm in elk geval niet zien hangen…

http://www.vkwvoetbal.nl/Data/VKW/Modules/Webshop/Front/Images/Full/6b826b7a-092d-4434-9878-844b13b345c7.jpg

Het is deze, alleen ik heb hem in het rood (het vest), met op mijn broek nog Jenny. Het zit zoals het hier wel eruit ziet eigenlijk.

jaaa die dus!
alleen hoe heet hij nou, en waar heb je hem gekocht want daar ging het me juist om haha ><

ik denk trouwens dat dat wel op het labeltje staat, de naam bedoel ik.

ik heb hem bij een sportzaak hier in de buurt weg. Maar ik denk niet dat je hier dichtbij woont… :stuck_out_tongue:
Op het labeltje zie ik alleen maar de naam staan, misschien moet je het bij een sportzaak vragen en dat plaatje ofzo meenemen? :stuck_out_tongue:

zijn ze niet gewoon op de hummel site?
op www.sportscheck.nl kan je ook even kijken.
of op plutosport.nl ofzo?
perry sport
time out
aktiesport
intersport
sportinn
sport2000
ergens is die toch wel?

nee dat is het probleem op die sites staat hij allemaal nergens :slightly_smiling_face: