humeurringen?

hey!
ik las laatst een artikeltje bij girlscene over humeurnagellak.
en toen zeiden ze dat er ook humeurringen waren?
ik ben daar best benieuwd naar hahhaha.
maar als ik op internet zoek kan ik niks vinden?

x

HAHAHAHA die had ik vroeger altijd. Van die ringen die van kleur veranderen als je ‘humeur’ verandert?

ja die had ik vroeger altijd. tot ze weer kwijtraakten. ik kocht ze meestal op vakantie …

ik had er ook een, maandje geleden is ie gebroken in mn schooltas… :frowning_face:

http://www.themoodringshop.com/

tada !

haha, ja ik wil er ook best graag eentje. :slightly_smiling_face: maar ik weet echt niet waar ik ze kan vinden. waar heb jij m gekocht? (:

oeh dankje! :grinning:

Humeurnagellak?
Heb ik dat gemist? waar staat dat? ;o

hebben ze ook ergens een nederlandse site waar je ze kan bestellen?

ik heb er ook zo eentje (niet dat ik die ooit nog om doe)

haha die had ik vroeger ook :wink:
maar die had ik gewoon ergens op de markt gekocht, dus anders kun je een keer op een markt rondkijken

Die kon je toen idd overal op markten kopen, zal nu nog wel zo zijn. Waren ook best goedkoop eigk.

Ik heb er nog steeds eentje :slightly_smiling_face: Zogenaamd ‘humeurring’ maar natuurlijk verandert hij van kleur vanwege je lichaamstemperatuur :stuck_out_tongue: En dus blijft die van mij altijd op groen/blauw tenzij k hem afdoe haha…

aahw die had ik vroeger altijd! =D
ooh, en humeurnagellak?!
nog nooit van gehoord!

Ja precies, maar ik wilde dat ie eens bruin/zwart zou worden dus ik zat altijd met mijn handen onder de ijskoude kraan X’D

ik heb er nog eentje ergens van een olifant, alleen ben hem geloof ik nu weer kwijt lol.

Die zijn zoo vet :grinning:

bij mij veranderden die nooit van kleur… stomme dingen

Ik vind ze echt über, alleen klopt er nooit geen zak van haha. Maar dan nog, vooral bij het handenwassen is het echt hilarisch, ik heb echt heel veel gelachen toen mijn vriendin en ik samen naar de wc gingen enkel om onze handen te wassen om onze stemmingsringen zo spastisch van kleur te zien veranderen.

Ik heb nog zo’n ring… ooit op de markt gekocht.
Hij kleurt mee met warmte. Wel geinig, maar ook irritant.