hulpeloos haar

Ik heb mooi haar vind ik zelf maar ik heb een probleempje. het voorste deel van mijn haar krult. dat is dus alleen mijn lok en een paar zij plukjes, daardoor is het moeilijk om mijn haar goed te laten zitten. heeft iemand ideeen hoe ik mijn haar leuk kan dragen?

kuzzies

Lang laten groeien waardoor het mischien minder krult ?
Stijlen, wat wel slecht voor je haar is.
Mischien in een clipje ?

ik heb hetzelfde geval en ik zit er ook best wel mee, mijn onderste haar krult terwijl mijn bovenste stijl is heel raar! ik hoop dat je goede tips krijgt

mijn kapster zegt dat ik het moet laten groeien en dat het dan wel minder word, en dat je beter niet kan gaa stylen. zelf doe ik het met een speltje naar achter mar dan moet er wel flink wat gel in anders lijk ik wel een poedel

Heb je misschien een foto van je haar?

Stijlen met een stijltang? :slightly_smiling_face: Wel een goede hitteprotector gebruiken.

ik zou het gewoon style en als je olie in je haar doet is het helemaal niet zo slecht voor je haar .
want de olie zorgd er voor dat de olie juist verbrand inplaats van je haar.
en dan kan je altijd iets touperen zodat je lok goed blijft zitten.
en anders toch met een klemmetje vast zetten.

Onderaan je haar krullen en bovenop stijl van jezelf? Ik wou dat ik daarmee gezegend was.

hahaha ja dat zeggen een hoop mensen! maar als je het eenmaal hebt kan het knap irritant zijn (:

Ik heb het heel wat laten groeien dus mijn 'lok’komt nu tot 1 cm over mijn neus. en ik heb een foto van mijn haar. Ik heb op deze foto mijn gewonen haar wel geborsteld alleen mijn lok niet.

http://img443.imageshack.us/img443/271/poodleme3mmjp.jpg

p.s. ik ben op de foto heel bleekjes doordat mijn kamer heel licht is.

Is je haar op de foto nog nat?
Ik zou het dan föhnen, verzorgen met een goed repair of ander serum en dan stijlen in combinatie met het gebruik van iets wat de beschadiging van je haar (door de föhn en stijltang) tegen gaat! En dan die lok met een leuk speldje of klipje opzij zetten (dat is een gestijld stukje dan, dus dat kan wel makkelijk denk ik).

Stijlen of met een knipje naar achteren ?

Wat Eksterrr zegt.

Ik denk inderdaad ook dat je het het beste kunt stylen. Zorg dan inderdaad wel dat je je haar goed verzorgd met daarvoor bedoelde producten (serums voor haarstylen). En misschien kun je het langer laten groeien, daardoor wordt je haar zwaarder en vervalt de krul denk ik. Maar dat is iets voor een langere termijn.

Je kunt het ook invlechten. Op youtube tutorials kijken hoe het moet want het is best makkelijk, je ziet er niks meer van en het maakt je kapsel mooier :slightly_smiling_face:.