Hulpeloos geval, help?

weg

Misschien heeft wel eens iemand je leuk gevonden maar heeft die gene het nooit aan jou laten weten?
Het is echt niet erg als je op je 15de nog nooit een vriendje hebt gehad hoor, alles komt met z’n tijd! Bij de een wat eerder dan de ander.

Ja, daar he je wel een punt.
Maar ik zou best eens een vriendje willen…

15 vind ik eigenlijk nog niet eens zo een rare leeftijd, als je nou 25 was, dan was het wel sneu :B

Whaha xD
Way een naam heb jij :x

Dan neem je toch het initiatief? Je ziet wel hoe het uitpakt :3

ik ben 16 en heb nog nooit een vriendje gehad/ ook nog niet ontgroend (wat n rotwoord)… haha xd
1x heeft een jongen me leuk gevonden alleen ik hem niet mja…

Ik ken een meisje die 20 is en nog een groentje is… De wereld draait niet om vriendjes hebben en zoenen. Succes met zoeken naar een vent.

of een vrouw, dat kan natuurlijk ook.

Het komt vanzelf wel. Je moet er niet naar zoeken. Dat is in mijn ogen best wel sad.

Je bent al 15? Pfoe, ik ben al bijna 17 en ik heb ook nog nooit een vriend gehad.

Ik ben al 17 en ook nog nooit een vriendje gehad. x

En ik 18 :slightly_smiling_face:

Ik word deze maand 16, vind nou ook niet bepaald dat ik echt spuuglelijk ben, oké mezelf mooi vinden is wat anders maar ik heb dus ook nog nooit gezoend, laat staan een vriendje gehad.
Ga gewoon leuke dingen doen met je vriendinnen, óók als er jongens meegaan. En als je uitgenodigd wordt voor een verjaardag met mensen die je nauwelijks kent gewoon gaan! Zo leer je juist mensen (lees: jongens) kennen.
Verder moet je het niet teveel forceren, ik denk dat het vanzelf wel komt als de tijd rijp is.

Ik heb bijna honderd % precies hetzelfde als jij, maar ja zoals mensen al zeggen 15 is niet oud, en het komt vast vanzelf wel (hoop ik :grinning_face_with_smiling_eyes:)