Hulp

Ik ben donderdag uitgeweest en kwam mijn scharrel van een paar maanden terug tegen. Ben toen een paar keer met hem op date geweest enzo maar heb hem later super lullig aan de kant gezet!
Maar toen ik hem donderdag weer zag kreeg ik gewoon knikkende knieën en had echt spijt van toen. We hebben donderdag ook weer gezoend, hij wilde dat ik met hem mee naar huis ging om het goed te maken. Heb ik niet gedaan, kon en wilde ik gewoon om bepaalde redenen niet :woman_facepalming: Maar nu moet ik het dus van hem goed maken (logisch)… Heb hem gister al een super enthousiast smsje gestuurd met dat ik het zo leuk vond en blablablaa. Maar hij heeft nog niet terug gesmst :thinking: zal ik nu een verontschuldigend smsje sturen? Heb toen echt lullig gedaan. Maar ik wil nu ook niet zo wanhopig overkomen haha :pensive:

Heeft iemand tips voor mij? Ik ben wanhopig, maar wil niet wanhopig overkomen haha! Vanavond een serieus smsje sturen met excuses en een reden waarom ik hem toen zo lullig aan de kant heb gezet? Of een wat luchtiger smsje, wel met excuses, maar gewoon om hem te laten weten dat ik aan hem denk?