Lieve meiden,
Mijn vriend en ik zitten met een mega probleem.
Het zit zo,
Ik mocht mijn vriend eigenlijk never nooit leren kennen omdat hij 6 jaar ouder is dan ik. Ik ben 15 en hij is 21. Maar toch, heb ik het toch gedaan en ben ik alles stiekem wezen doen en ben ook een paar keer bij hem geweest en dat al een half jaar lang. Nou zijn mijn ouders er achter gekomen dat ik bij hem geslapen heb en ik kan hem nu dus niet meer zien. Ik mag van m’n ouders de deur niet meer uit. Als ik met vriendinnen wil afspreken mogen ze alleen nog maar naar mij toe komen en mogen we verder nergens heen.
Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik heb al een aantal keer met m’n ouders erover gepraat. Ik heb gezegd dat ze me gewoon naar buiten moeten laten om het vertrouwen weer op te bouwen maar in hun ogen is dat dus niet de oplossing. Ik heb mijn vriend nu al een anderhalve maand niet gezien en als het zo door gaat, zie ik hem nooit meer. Er zitten ook bepaalde dingen aan te komen waar hij graag bij wilt zijn omdat dat een grote verandering wordt, maar dat kan dus niet.
Hebben jullie misschien een oplossing voor dit probleem? Ik weet echt niet meer wat ik hier mee aan moet.
Liefs –