Hulp!! Weet niet meer wat te doen bij deze jongen??

Hoi allemaal, ik heb een probleem…
Ik ben best verliefd nog steeds op mijn ex
en weet niet wat te doen de ene keer is ie leuk en de andere keer een eikel
Ik zal jullie even in de situatie praten
Voor zomervakantie hadden we best lang en leuk een relatie.
Dat ging uit omdat we elkaar niet zo vaak zagen, daar hadden we beide vrede mee.
In de vakantie af en toe nog wel leuk gepraat enzo. Toen na de vakantie zag ik hem weer op school ook leuk natuurlijk. Een paar weken later hoorde ik via via dat het niet zo goed met hem ging enzo dus had ik hem gesmst enzo. Een hele week lang was ie niet op school en heb ik met hem gesmst best flirtie, ik hoorde van hem dat ik een van de weinige was waar die toen nog mee sprak dus ik voelde me goed om gewoon te praten. We hadden afgesproken om samen een keertje te gaan zwemmen en een film te kijken. Een aantal weken later was alles weer oke en gaf hij zn feest voor zn verjaardag. Echt raar hij sprak niet met me en danste met ieder meisje behalfe mij, ik dacht misschien durft ie niet ofzo…
Een paar dagen later kwam ie terug op het onderwerp om samen een film te kijken wat ie heel graag wou. Ik dus helemaal blij enzo, nog geen vaste datum geprikt maar wel weer hopeloos in de wolken. En leuke gespreken gehad. Toen nog geen paar dagen later hoord ik van mij beste vriendin waar hij ook mee bevriend is gewoon alleen vrienden mijn vriendin vind hem echt helemaal niets gelukkig :stuck_out_tongue: nee maar hij vroeg aan haar heel flirtie of zij ook een film wou komen kijken met hem… ik helemaal kapot en voelde me kut ik had het hele gesprek gelezen hij was echt heel flirtie en mijn vriendin juist kortaf.
Dat was het eigenlijk en gister sprak ik hem weer en zei ik, ik weet niet of ik nog wel film wil kijken met je… hij vroeg natuurlijk waarom ik zei niet belangrijk.
Hij zei niet eens jammer ofzo.

Ik weet dus niet wat ik nu verder moet doen want ik weet wel dat ik hem wel echt leuk vind… :face_with_raised_eyebrow:?
En weet ook niet wat te zeggen als hij terug komt op waarom ik niet wou…
help please :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:
xxxxx
alvast bedankt
sorry voor het leeswerk :stuck_out_tongue:

Dump hem!

rot voor je maar steek geen moeite dr in al wou die jou flirte die niet met je vriendin en had die allang een datumpje geprikt om film te kijken

ja oke snap ik, maar hij is zo leuk
en wat moet ik zeggen dan als hij nog eens vraag, waarom kon je nou niet??

Precies,

hij is niet oprecht geïnteresseerd in je.
En ga nou niet op hem iiiiin, je maakt jezelf alleen maar ongelukkig met allerlei scenario’s van ‘wat als’.

ja maar hij is wel geïnteresseerd in me als het gaat om vragen waarom ik niet kan…

Als je zo doorgaat doet hij je alleen maar meer pijn, geloof me! Die kans moet je hem niet geven.

Als je twijfelt, moet je het sowieso al niet doen!

Het terugnemen van je ex is net zoiets als douchen en daarna weer dezelfde vieze onderbroek aandoen. (die las ik gisteren en ik vond hem best wel leuk xd)

Maar kortom: Laat hem gewoon, hij geeft tegenstrijdige signalen dus ik denk dat hij het ziet als een leuk spel. Laat hem gewoon vallen en dan kan ie het zelf uitzoeken.

Als hij nog steeds iets met je wou dan zou hij niet zo tegenstrijdig zijn.