hulp,wat spreekt jullie aan

hee allemaal,

Ik heb graag jullie hulp nodig!
Ik ben bezig om een kledinglijn uit te brengen wat al best aardig op weg is,
nou heb ik kleren wat meer in de twintig jarige dragen en wil ik graag overgaan rond de leeftijd 15/16/17/18 etc.
nu is mijn vraag : wat spreekt jullie echt aan qua broeken,schoortjes,rokken? Ik ben zelf ook 16 maar als ik rondkijk kleed ik me toch wel anders dan de rest.
Er is een ontwerp nog aan de gang van een crème hele mooie aparte blazer dat vond ik al in de buurt komen.
Ik hoor het graag, hou het alsjeblieft netjes!

Wie is hier de ‘designer’ …

Ik draag meestal gewoon jeans met een hempje. Maar ik vind vrolijke kleurtjes wel leuk (’:

Ghehe, inderdaad :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hahaha…

We doen uiterst vriendelijk hoor :’)

ik zal even zeggen wat ik leuk vnd, ik ben 16:
-hoge taille rokjes (ballonvormig, uitlopend, alles wel)
-bloemenpatroontjes
-studs
-skinny jeans
-shortje, kort broekje ( met scheuren of met ruffeltjes aan de onderkant, omgeslagen pijpen…)
-jurkjes die echt wel boven je knie zijn want zelf heb ik korte benen en dan zijn jurkjes altijd te lang.
-pofmouwtjes

Kleuren
Zwart
Wit
Olijfgroen
Beige
Licht roze
Licht blauw
Grijs
Rood

Niet
legerprint
hele lelijke kleuren
te hoog broekje, daar misvormd je kont heel snel in
hoerige kleding
sevnties achtig met van die vreemde vlekken

geen idee of je hier iets aan hebt haha

alsjeblieft :stuck_out_tongue:

Ik denk dat je gewoon in de winkels moet kijken, want de meeste meiden dragen gewoon wat er in de winkels ligt.

Hoe heet je kledinglijn?

Als je vraagt wat ik leuk vindt, dan zou ik denken aan ‘festival-style’. Jij bent de designer, dus je mag het zelf invullen.

Mooie blazers, ik heb zo’n creme/rozige blazer, die mooi getailleerd is met een beetje halflange mouwen, waarbij het lijkt alsof het is opgestroopd, maar ook weer niet, een beetje ruches-achtig/gepoft (oke serieus ik kan niet uitleggen.)
En strakke jeans en zo.
En vesten als van Abercrombie of Hollister.

Dat moet een designer toch echt zelf kunnen bedenken.
Je weet wat de ‘trends’ nu zijn toch?
Misschien kun je iets in de trend ‘colourblocking’ doen?

wat zijn schoortjes?

nja ik ben 15 en wat ik leuk vind is eigenlijk altijd anders
maar wat ik zelf altijd draag is gewoon een spijkerbroek met een topje oid dus aan mij heb je niet veel :stuck_out_tongue_winking_eye:

uu je kan beter op straat kijken wat mensen dragen, het is misschien een beetje awk maar er was bij mij op school een keer een vrouw van een kledingmerk (weet de naam even niet meer, maar best bekend) en die vroeg of ze een foto van mij en een vriendin mocht maken voor inspiratie snapje.

Heel veel mensen hebben een verschillende stijl, dus het is moeilijk om een collectie te maken die bijna iedereen mooi vind. Dus ik zou zeggen, kies een bepaalde stijl uit en richt je hier op!

Ze bedoelt waarschijnlijk gewoon een short.

heel veel dingen met prints, zowel shirts als shorts… Verder hou ik van veel dingen met bloemen, en ook hoge taile rokjes en jurkjes…

Je zegt zelf toch ook al dat je geen standaard kleding stijl hebt? Doe daar dan wat mee. Ik ben ook niet echt van dat standaard gedoe, ik zoek het liefst aparte kleding uit, maar kan dus niet echt uitleggen wat ik leuk vind…

Ben benieuwd :grinning: