- Hulp voor Haar en gezicht gezocht -

Heee, ik had even een vraagje.
Mn haar is heel erg dun en best vaak dof en pluizig.
Nou heb ik al het een keer gestyld zodat het niet pluizig zat, maar dat maakt mn haar nog dunner.
Ik gebruik alle soorten haarmaskers, maar ze maken mn haar wel gezond, maar niet echt glanzend.
Dus mijn vraag aan jullie is:
Wat helpt goed? Misschien kunnen het pilletjes zijn of speciale sprays of maskers?
--------------
Ik heb best veel puisten rond mijn mond-neus-kin streek, en ik vroeg me af waardoor dat zou komen? Ik heb nooit puistjes of mee-eters ergens anders. Iemand die de oorzaak weet/voorkomen?

Ik denk niet echt dat er manieren zijn waardoor ze haar veel dikker kan worden.
Als je het goed verzorgt (ik denk dat teveel maskers etc ook niet goed is) en eerder kamt dan borstelt (met kammen worden er minder haren uit je hoofd getrokken) dat het dan een klein beetje dikker kan lijken, maar heel veel ook niet.
Tegen de pluizigheid: je kunt een beetje haarlak op je kam doen en dan je haar kammen.

En over je puistjes: zit je misschien onbewust vak met je hand onder hoofd waardoor je met je handen je kin raakt? Of slaap je met je handen vlak bij je gezicht? Op je handen zitten veel bacteriën en het zou kunnen dat je die dan afgeeft aan je gezicht. Je kunt proberen minder vaak met je handen bij je hoofd te zitten of wat vaker je handen te wassen met zeep.

Hopelijk heb je er wat aan, succes (:

Heel erg bedankt! (:

Geen probleem (:

Dit kan in het algemene haar topic/acne topic! Slotje.