Hulp vliegticket boeken kos

Hoi meiden,

Om mijn vrienden te verassen in Kos wil ik een ticket boeken. Ze zijn dan op vakantie en ik wil graag langskomen om ze te verrassen. Ik weet dat ik naar het reisbureau kan gaan, maar ik dacht misschien zijn een aantal meiden hier zo handig met tickets boeken!

Ik heb zelf al gekeken en vond het te duur, omdat ik maar een weekend kan. Ik kwam rond de 500 euro uit. Dit zou goedkoper moeten kunnen.

Met een beetje hulp kan misschien iemand mij helpen.

Wat informatie:

• donderdag 18 juli wil ik vertrekken
  • maandag 22 juli wil ik terug vliegen
  • Het mogen twee losse tickets zijn waarbij ik met verschillende vliegtuigmaatschappijen vlieg.
  • Ik wil best op twee verschillende vliegvelden vertrekken en landen (bijvoorbeeld in Eindhoven op stappen en op de terugweg bij Amsterdam landen).
  • Een vliegveld in Duitsland of België is geen probleem (zolang ik er maar max. twee uur voor hoef te rijden met de auto ik woon bij 's Hertogenbosch).

Mocht hier niks uit komen, kan ik altijd nog naar het reisbureau :slight_smile:

Hopelijk is iemand erg handig! Voor wie mij kan helpen THANK YOU!

XXX

Heb je al op Skyscanner gekeken?

Hmm net :frowning_face: Maar dan kom ik net onder de 500 euro uit… Wel duur voor een weekend…

Hoe eerder je je tickets boekt goedkoper. Twee weken van tevoren is erg “laat” en sowieso zit je in de zomerperiode.
Verder had ik je ook skyscanner aangeraden als dat nog niet gedaan was.

Ik heb iets goedkoper gevonden: Brussel naar Rhodos voor 239 euro, en dan kan je met de ferry van Rhodos naar Kos voor ongeveer 50 euro.

Ik weet wel niet of het helemaal klopt, heb het maar even snel tegengekomen, maar misschien kan je er verder op zoeken :slightly_smiling_face:

Heel erg bedankt meiden! :slight_smile: Aan de ferry had ik niet gedacht! Dat scheelt veel geld!