Hulp:P

Haai meiden:D

Ik ken een jongen van mijn werk… en we zijn goed bevriend geraakt.
We krabbelen heeel vaak op hyves en laatst zei hij ow als je die film wilt zien geef je maar een gil. Dus ik zei op msn Whaaaaa! en toen zei hij okeeej… wanneer kun je? Dit weekend? heb je dan tijd? En ik zo van jha wor. Zaterdag? jha is goed…
Maarja… Is dit gewoon als vrienden of meer? hij zegt ook slaap lekker schone slaapster en gistere op msn vroeg hij: jha waarom Stoppen onze gesprekken altijd rond 12 uur? en hij zei laatst van tsja daar zaagt iemand zijn been af(in saw) en toen zei ik :expressionless: je mag mijn been niet afzagen. Hij zei toen… neeej tuurlijk niet. dat zou ik best jammer vinden.

Nouja bedankt voor het lezen
En kom maar op met die comments:D

Bye Bye

hoi!

volgens mij zal het wel duidelijk worden of hij enkele vriendschap, of meer wil, als jullie samen eens weggaan… gwn kijken hoe hij zich dan gedraagt en twordt wel duidelijk wat hij van je wil… xx succes!

Wat wil jij met hem? gewoon goede vrienden blijven of wil je zelf meer?

Als jullie naar de film gaan zal je het misschien wel merken.
Hij lijkt wel geinteresseerd.

Daar kom je vanzelf wel achter denk ik :wink: Als je alleen vrienden wilt blijven, zeg het hem dan gewoon
Succes !

thanx iedereen… ik vind hem zelf wel leuk:P maarja ik zal het zaterdag wel merken wat er gebeurd

succes zaterdag

Ik denk dat hij wel geinteresseerd is…
Maar ik kan natuurlijk niet in zijn hoofd kijken he?

Je zult het inderdaad zaterdag wel merken ;]
Succes!

hmm. ik ben eigenlijk best zenuwachig… terwijl ik het niet wil zijn… ken hem pas 2 weken zie hem steeds op mijn werk… en we hebben altijd wel leuke gesprekken… en hij is wel lief:) we zullen zien!

Hmm. onze zaterdag avond is nu iets duidelijker geworden…
We gaan eerst met zijn 2e opzoek naar een boom…daar onder leggen we dan een kleed neer en hij neemt zijn laptop mee om de film te kijken… nou ben ik helemaal door de war :expressionless:
Wat wil die nou van me ?

Heej mensen:P

Heb hem nu al best vaak gezien… en bij hem thuis films gekeken.
Op msn zeggen we nu ook kusje en knuffel, en laatst was ik bij een vriendin. en Toen gingen we voor de grap ons weer opnieuw voorstellen. en toen hield hij mijn hand heel lang vast.
Laatst zei hei ook toen ik kusje zei… jha dat kan ook makkelijker… Geen idee wat hij hiermee bedoelde…
Maar nu ff een vraag… ik ga nu dus met hem naar het bos… Is dit een date of gewoon een gezellige afspraak?

Groetjes!!!

Ik vind het klinken alsof hij je leuk vindt :wink:

duidelijk een date :slightly_smiling_face:
Have fun!!

ik heb er echt zoon zin in :slightly_smiling_face:
En we kunnen altijd zo goed met elkaar praten… en lachen… echt zo leuk:D

nou geniet ervan meis…
ik hoop voor je dat er iets moois uitkomt.

ik hoop het ook… ik zal wel ff melden hoe het zondag is geweest :slightly_smiling_face:

heej iedereen!
Ben net terug van gezellig bij de boom zitten, hij heeft me geholpen met me huiswerk… en we hebben lekker gepraat :stuck_out_tongue: maar voor de rest is er niet echt iets gebeurd.
Veder was het wel super leuk en heeel gezellig ga ik vast nog wel un keertje doen :grinning:

Is hij een beetje verlegen? :stuck_out_tongue:
Nouja, alles lijkt goed te gaan, veel succes nog en hou ons zeker op de hoogte :grinning:

nouja… ik weet het niet… Via sms zegt hij wel steeds kusje, slaap lekker, sweet dreams, warme knuffel enzo…
Maar vandaag dee hij dus niks … Soms zaten we wat te kloten maarja. :stuck_out_tongue:

Ja, 't zelfde bij mij :grinning:

ik weet dat hij me leuk vind, maar hij raakt me bijna niet aan :S