hulp nodig!

Hi!
Ik heb even jullie hulp nodig (a)
Ik heb namelijk een keer een koortslip gehad en daar heb ik nog steeds een litteken van, en ook wat van puistjes.
Dus weten jullie misschien een goed zalfje of iets dat daartegen helpt?
Waar kan ik het kopen? Hoe duur? enzoo…
Thanks alvast !! (l)

Slakkenslijm ?
ik gebruikte het ook een tijdje op mijn gezicht (voor puistjes), die werden er trouwens enkel erger van. Maar toen ontdekte ik nogal veel littekens op mijn schouders, en ging ik het daar smeren, en die zijn nu bijna allemaal verdwenen (ik heb het maar een paar x gesmeerd dus het werkt daarvoor wel goed)

Maar ik weet dus niet wat het op jou gezicht zal geven, ik kan je iniedergeval wel zeggen dat het tegen littekens helpt.

up!

slakkenslijm? als in; pak een slak en smeer em op je gezicht? hihi vast niet. Maar kan je dat gewoon bij de kruitvat of iets kopen?

Bij De Tuinen kun je het kopen geloof ik

eh bij kruidvat weet ik niet.
het is dat ene van Tell Sell. Ik heb het niet via tv gekocht maar ergens op een markt. Dus daar kan je moeilijk heen ;]
Verder had ik gehoord dat je het in nl in De Tuinen of iets kon kopen ?
En het kost iets van een 30¤, misschien ondertussen al minder.

Oo, die hebben we hier niet :frowning_face:
maar ik zal eens kijken of ik het kan vinden
bedankt iig!
nog meer?

up!

euhmmm antiliteken zalf van avène?
bij de apotheker te koop
en voor je puistjes moet je eens in de nieuwe douglas in rotterdam gaan kijken (mss in andere douglassen ook :stuck_out_tongue: )
bij de gezichtsverzorging, daar vind je best veel goede spullen voor je gezicht :slightly_smiling_face:
succes

thanks+up

upperdepup…

mijn broer ging naar de dokter… omdat ie soort van puistjes op zijn rug had… en daarvoor kreeg ie spul mee en dat kan je ook op je gezicht smeren en het werkt echt super! (je smeert het erop als je net hebt gedoucht)
en hij kon kiezen… 3 (of 6 weet niet meer precies) maanden antibiotica of dat spul. dus hij koos maar dat spul.

owke… dit is echt een hele nutteloze post omdat ik de naam niet weet. stomme medische namen -.-

okee, maar werkt dat ook tegen littekens dan??

up?

Ik zou naar de tuinen of De bodyshop gaan, en daar aan zo’n vrouw vragen wat er tegen helpt :stuck_out_tongue:

Tja xD

Heb zelf ook erge last van puistjes (gehad) en ik ben benzoylperoxide gaan gebruiken (als je nog nooit gebruikt hebt, moet je eerst 5% proberen en als die niet of onvoldoende werkt kun je de 10% gaan proberen). Dat is gewoon te koop bij de apotheek zonder recept en is tussen de 3 en de 10 euro (ligt aan de hoeveelheid). Daar krijg je trouwens wel een droge huid van, dus je moet het wel goed vet houden met een andere willekeurige vette crème. Voor je puistjes kun je ook nog clearasil gaan gebruiken, dat werkt ook goed en is ook niet zo duur. Voor je littekens weet ik niets. Heel veel succes ermee!