hulp nodig!!

Hee allemaal

ik en mijn vriend zitten met een behoorlijk groot probleem,
ik hoop dat ik een oplossing van jullie kan krijgen het zit namelijk zo:

mijn vriend en mijn broer hebben al een tijdje ruzie,
ongeveer 1 maand geleden heeft mijn vriend dus maar besloten niet meer bij mij langs te komen omdat hij elke keer ruzie krijgt met mijn broer…
door dat mijn vriend nooit meer langs komt beginnen mijn ouders zich er aan te iriteeren dat ik elke keer naar hem toe moet reizen
mijn ouders willen niet dat we uit elkaar gaan en mijn vriend’s ouders ook niet, hij vind het ook hartsitkke kut dat hij nooit naar mij kan komen en nu trekt hij mij voor zijn gevoel mij weg bij mijn familie. Hij zit hier nu al een tijdje mee, en hoe we het nu doen vind hij niks omdat ik althijd naar hem moet komen

we hebben al geprobeerd om het goed te maken met mijn broer maar hij wil zijn ecusses niet aanbieden

nouja hoop dat jullie misschien een idee hebben of een oplossing

xxBarite

Probeer af te spreken als je broer niet thuis is of probeer hem zoveel mogelijk te ontwijken. Jullie hebben al geprobeerd het goed te maken, je zou eventueel nog eens kunnen proberen om met hem te praten, maar meer kun je niet doen.

Kunnen je vriend en je broer het niet uitpraten, of de oorzaak van de ruzies zoeken. Dus niet gewoon je broer excusses laten aanbieden, maar echt zoeken naar een oorzaak en een oplossing. (Misschien een beetje vaag maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.)

afspreken als mijn broer er niet is hebben we geprobeerd alleen is mijn broer bijna altijd thuis en als hij niet thuis is zijn mijn ouders er en dat is dus ook een probleem…

uitpraten hebben we ookal geprobeerd mijn broer zit er niet zo heel erg meer mee.
alleen mijn vriend kan gewoon mijn ouders en mijn broer niet vergeven dat is het kutte

Waarom is het een probleem als je ouders thuis zijn?:slightly_smiling_face:

omdat door de ruzie met mijn broer mijn ouders zijn kant hebben gekozen, en dus zeg maar een behoorlijke hekel aan mijn vriend hebben gekregen voor mijn gevoel dus hij voelt zich niet meer prettig bij mij thuis