HULP NODIG!

[i]
Ik vind een jongen leuk! Hebben jullie tips om zijn aandacht te trekken? Ik durf niet zoveel te vragen, ik weet nog niet of hij me herkend.

Ik was bij mijn nicht. We waren naar buiten gegaan en daar was hij ook. Het was erg gezellig en hij is echt grappig. We hebben veel met elkaar gepraat. Nu zit hij ook nog eens bij mij op school!
Maar hij zegt niks tegen me, niet eens ‘hallo’. Ik heb hem wel toegevoegd op hyves en hij heeft me geaccepteerd, maar ik durf geen krabbel te sturen en al die andere stappen al helemaal niet. Ik weet niet of hij me niet meer herkend/verlegen is.

.[/i]

Misschien gaat ie je wel leuk vinden als je Nederlands leert. Dit is heeeeeel irritant om te lezen.

Dus, ik zal het eve in 't Nederlands neerzetten:

[i]Ik vind een jongen leuk! Hebben jullie tips om zijn aandacht te trekken? Ik durf niet zoveel te vragen, ik weet nog niet of hij me kent.

Ik was bij mijn nicht. We waren naar buiten gegaan en daar was hij ook. Het was erg gezellig en hij is echt grappig. We hebben veel met elkaar gepraat. Nu zit hij ook nog eens bij mij op school!
Maar hij zegt niks tegen me, niet eens ‘hallo’. Ik heb hem wel toegevoegd op hyves en hij heeft me geaccepteerd, maar ik durf geen krabbel te sturen en al die andere stappen al helemaal niet. Ik weet niet of hij me niet meer herkend/verlegen is.[/i]

Zo, dus je weet niet of ie je kent maar je hebt hem wel ooit eens ontmoet. Erg knap.

Oohh sorry , k zal het eventjes veranderen.
Bedankt hoor :slightly_smiling_face: & ik weet niet of hij me HERKEND.

uppp

gewoon hoi zeggen op school , dan zegt hij vast wel iets terug

&niet zomaar krabbelen denk ik, geef m respect/reactie op zn foto
en dan gaat hij vast wel dankjewel zeggen
en dan kan je vragen hoe het met m gaat ?

Dankjee, Zou ik zeker doen.
anderee nog meer tipss ? :S

Waarom zou je um niet gewoon kunnen krabbelen?
Waarom niet gewoon iets met: Hé, zin om af te spreken dit weekend?

Is dat niet te snel? Het is volgens mij beter om elkaar wat beter te leren kennen en daarna al dat andere afspraakgedoe…
iig, ik vond ook iemand leuk, heb hem een vrij normale krabbel gestuurd, maar kreeg helemaal niets terug. But whatever, don’t need someone who says his religion is alcohol-.-’

Sorry, dit helpt je vast niet…=S

Ehm, door af te spreken leer je juist iemand beter kennen?

duidelijkere topictitel? Maargoed, een welbekend probleem denk ik. Trek de stoute schoenen aan (wat een stomme uitdrukking eigenlijk haha) en vraag hem mee uit :slightly_smiling_face:

Ja,maar het is toch te snel…ik zou niet meteen schrijven van he, zin om een keer af te spreken?

Je hebt zeker gelijk over de titel en bedankt voor de tips trouwens; IEDEREEN BEDANKT :slightly_smiling_face:

Ik vind dat je gelijk hebt, dat doe ik liever ook niet, straks sta ik voor paal :S
Haha . wel bedankt :slightly_smiling_face:

ik zou niet vragen of hij iets kan afspreken.
doe idd reactie of respect op zijn profiel foto fso.

Als je al veel hebt gepraat dan is het heus niet snel. Wil je wat bereiken, dan moet je er maar voor gaan. Als hij nee zegt, weet je ook meteen waar je aan toe bent.

Daar heb je 100% gelijk in @ samira, dank je, k denk dat ik toch ‘‘ooit’’'de EERSTE stap moet zetten, anders word het niets …

Hmm ik zou zeggen; trek inderdaad de stoute schoenen aan! Je kan wel gaan wachten tot hij wat actie onderneemt, maar zoals jij het nu beschrijft ziet het er niet naar uit…

En al sta je voor je paal; whatever! Hij is dan zo stom om niet wat met je gaan & dan weet je waar je aan toe bent :slightly_smiling_face: