Hulp nodig!

Heee, ik heb een vraagje… deze week merkte ik dat ik een soort van blaasje heb aan het begin van Mn vagina ingang wat bij seks erg pijn doet en dus ook seks onmogelijk maakt, ik weet niet wat dit is en ik durf er niet mee naar de dokter… heeft iemand van jullie hier ervaringen mee en kan dit een schimmelinfectie zijn ? Xxxx

meestal gaat het om een ingegroeide haar of iets dergelijks :’)

als je onzeker bent zou ik toch even gaan kijken bij de dokter :slightly_smiling_face: ze hebben al zoveel geslachtsdelen gezien, denk niet dat ze het zo erg gaan vinden.

Het is gewoon een blaasje dat in Mn vagina zit maar echt vooraan gewoon bij de ingang en alleen aan de rechterkant … linkerkant niks. Als dit blaasje aangeraakt wordt dan doet het echt pijn. Maar ik weet dus niet of je bij een schimmmel infectie blaasjes kunt krijgen

Je kan even langs de huisarts gaan of in ieder geval even bellen voor advies. Je kan ook zo’n canesten gyno ding kopen tegen schimmelinfecties, die heb ik zelf ook een keer gekocht en het werkt goed. Maar het is dan wel handig om zeker te weten of het echt een schimmelinfectie is.

Huisartsen zien elke dag zoveel, die zullen echt niet opkijken van een blaasje bij je vagina :slightly_smiling_face:

Ga naar de dokter. Daar is echt niks engs aan.