Hey dames!!
Ik heb echt jullie advies nodig want weet zelf niet meer wat ik moet doen… Ik heb nu 2 maanden met mn vriend, alleen hij woont wel in een andere stad (heel eind van mij vandaan). Anyways, normaal zien we elkaar een keer per week, en we spreken elkaar elke dag via whapp.
Alleen van de week is er dus bij hem thuis een grote ruzie geweest met zn ouders, omdat zn broertje was betrapt met een meisje (zijn ouders zijn heel streng en willen dat hij op school focust). Hij had me alles verteld en zei dus dat hij niet meer weet wat hij moet doen, omdat hij zijn ouders heeft beloofd om niet met een meisje te gaan tot hij van plan is om te gaan trouwen. Waarop ik zei dat ik geen keus voor hem kan maken hierin, want wil niet tussen hem en zijn ouders komen maar dat ik hem ook zeker niet kwijt wil. Hij zei wel dat hij niet wilt dat dit tussen ons komt, en hij me niet zo makkelijk zou kunnen loslaten. Maar nu het probleem waar ik mee zit, hij zei dat we beter ff een poosje niet konden afspreken tot alles weer wat beter zou gaan thuis… Ik ben dus bang dat dit of een smoesje was om er een eind aan te maken, of als we elkaar langer niet gaan zien zijn gevoelens voor mij gaan minderen…
Wat denken jullie hierover en wat zouden jullie doen?
zijn ouders weten dan ook niet af van jullie relatie?
ik snap wel dat hij misschien even niet wil afspreken om de reden die hij noemt. ik kan me goed voorstellen dat hij het vuurtje niet wil opstoken thuis op dit moment… misschien is het een idee om ergens af te spreken in de stad, in het bos of bij de bios? dan kunnen jullie daar samen wat gaan doen zonder dat je bij zijn ouders in de buurt bent.
Ja klopt zijn ouders weten het niet omdat ze best streng zijn, maar hij komt altijd naar mij toe, is 2u reizen dus is sowieso niet dichtbij huis…