HULP NODIG!!!

Hey girlzz,

Vandaag is mij iets overkomen en ik wil graag weten of jullie tips hebben voor mij want ik weet het echt niet meer.

Het 4de uur begon bijna en ik ging nog even snel naar het toilet. Ik ben op het moment ongesteld en moest dus ook mijn maandverband omwisselen. Toen ik op het toilet zat deed ik de deur op slot DACHT IK. Blijkbaar dus niet, en doet plots iemand de deur open!!! Mijn oud nederlandsdocente. Ik schrok me kapot en schaam me erg. Ik zie haar vaak en ik vind haar ook heel aardig. Wij hebben op onze school keuze uren maar ik durf me echt niet meer voor haar te vertonen. Please help want ik schaam me zo erg! Is er iemand die dit ook eens gehad heeft of tips heeft om om te gaan met schaamte op school ofzo?

Alvast bedankt!!!

Nou, gewoon gaan.

dat gebeurt zoveel mensen…

Ze is en als het goed is professioneel en ze is een vrouw, dus iets dergelijks zou haar ook zijn overkomen (zoiets gebeurt nou eenmaal minstens 1x (maar meestal meer) in een vrouwen leven). Nergens je druk over maken!

Weet je hoe vaak dat gebeurd :"D? Niet moeilijk over doen. Ze gaat je heus niet midden in je gezicht uitlachen.

Ik zou op de één of andere manier juist veel blijer zijn dat het een leuke docente is, in plaats van een klasgenoot of zo’n roddeltante.

Maar ach, het gebeurt nou eenmaal wel eens. Kan gebeuren! Ze denkt er waarschijnlijk niet eens meer aan :slightly_smiling_face:

Oke thanx voor de positieve reacties