hulp nodig

hallo allemaal, ik heb een probleem…
ik heb sinds kort een nieuwe vriend nu, en ik ben echt heel erg verliefd op hem, maar
er is 1 probleempje…
het zit zo: mijn vriend is 26 (ik ben 18) en heeft een groot producersbedrijf van zijn vader overgenomen,
en ik heb hem leren kennen door mijn broer, die bij dat bedrijf werkt. eerst was hij erg lief voor me
en deden we veel samen, maar sinds kort is dit veranderd.
hij is super agressief geworden en ik heb het idee dat hij me alleen maar gebruikt voor de seks
en om mee gezien te worden bij belangrijke mensen (ik ben model).
laatst heeft hij me ook een keer geslagen, omdat hij seks wilde en ik niet, hier heeft hij natuurlijk wel spijt van maar ik ben er heel erg van geschrokken.

ik weet echt niet wat ik moet doen, ik durf het niet tegen mn broer te zeggen en ik durf het ook niet uit te maken, aangezien ik nog steeds super verliefd op hem ben, en hij dan waarschijnlijk de carriere van mijn broer vernietigt.

tips, tips, tips iemand?!?!?!

-

Je moet niet bij iemand blijven die je slaat omdat je geen seks wil hebben op dat moment, voor geen enkele reden!

Ik snap dat je je broer wil beschermen, maar je moet ook echt aan jezelf denken! Dit is niet normaal hoor.
Ik weet niet hoelang jullie nu samen zijn, maar als je nu al het idee hebt dat hij je voor de seks gebruikt en dat hij je slaat, dan zit het echt niet goed!
Hoe verliefd je ook bent, je moet ook realistisch naar de situatie kijken. Zoiets hoef je echt niet te pikken!

het is niet zo dat hij me in elkaar geslagen heeft…
het was niet heel hard ofzo

Maar dat hij je uberhaupt slaat… Dat is toch al erg genoeg? Dat hoeft mijn vriend echt niet te proberen hoor!

Je bent verliefd op iemand die je slaat en slecht behandelde…

En omdat het niet hard was, rechtvaardigt hetgeen wat hij heeft gedaan.
Vertel het tegen je moeder dan kan je het samen met haar vertellen tegen hem, je moet dringend bij hem vandaan!

uhhm ik woon samen met hem, en hij ziet me al aan komen met zijn moeder. naar haar gaat hij echt niet luisteren…

ik snap dat je ermee zit als je nog hartstikke verliefd bent!
maar hij mag je echt voor geen enkele reden slaan omdat je geen seks wilt, dat kan gewoon niet.
ik zou er misschien over proberen te praten met hem, of wat vaker uitgaan en leuke dingen doen, wat afleiding zoeken.
het komt wel goed en anders dan meteen uitmaken!

Als hij je slaat omdat jij geen seks wil, moet je het uitmaken en bij hem uit de buurt blijven. JIJ bepaald wanneer je seks hebt en wanneer niet, als hij dat niet respecteert moet je er nu mee kappen. Ook al is het moeilijk omdat je super verliefd bent. Als hij ook super verliefd op jou was zou hij je noooooooit slaan!Denk daar maar aan. En wat je broer betreft: het gaat hier om JOU en niet om je broer. JIJ moet gelukkig zijn en JIJ verdient iemand die respect heeft voor jou.

Aggressiviteit en slaan moet je NOOIT!! accepteren, van niemand niet. Ik snap dat je jouw broer wilt beschermen omdat hij anders zijn baan mogelijk kwijtraakt, maar geloof mij dat hij dit niet erg zal vinden. Hij zal het zichzelf verwijten als hij hoort dat je bij hem bent gebleven voor hem.
Verliefheid is 1 ding, maar je moet bij iemand zijn die je respecteert voor wie je bent en wat jij wilt.
Als jij geen seks wilt dan gebeurt het gewoon niet. Niemand die daar wat aan veranderd en zeker niet op een aggressieve manier wat aan proberen te doen. Klaar.

Ben je echt nog verliefd op hem? Iemand die jou slaat, met welke reden dan ook, is jou niet waard!! Ik ben bang dat je nogal snel bent gegaan en nu (na een paar maanden?) pas zijn echte karakter naar boven komt.

En wat betreft jouw broer: ik denk niet dat hij wil dat je bij iemand blijft die je slaat!
Als jouw vriend om die reden je broer zou ontslaan is je broer beter af met een andere baas!

Dit. En daarbij denk ik dat je broer het heel erg zou vinden als je bij een man blijft die je mishandelt omwille van hem… Ik zou dat in ieder geval nooit voor mijn familie wensen!

Als een jongen me slaat dan hoeft ie niet te verwachten dat ik het aan laat (tenzij het een tik op m’n billen is tijdens de seks, maar dat is een heel ander soort slaan).

Maak het gewoon uit, jammer dan als je broer daardoor z’n baan misschien kwijt raakt. Voor zo’n baas zou je broer denk ik niet eens willen werken. Zeg gewoon tegen je broer wat er is gebeurt en dat je het uit gaat maken zodat hij weet dat je vriend misschien hem zou kunnen ontslaan. Ga weg bij die eikel, blijf niet bij hem vanwege dat het de baas van je broer is, dan maak je het alleen maar erger.

Dat slaat zegt toch al genoeg,zo vriend wel je toch niet?
ik zou juist wat van zeggen en niet bang zijn.
je moet weten dat hij heel slecht bezig is,je moet niet op die roze wolk blijven, je moet weten dat niet goed is. :sob::muscle:

Ik zou hem echt vaarwel zeggen. In een relatie iemand slaan (het maakt dan ook niet uit of het hard of zacht is) omdat de ander geen seks wil? Dat is echt gewoon fout. Hij heeft niet het recht om voor jou de keuze te maken of jij wel of geen seks wilt hebben.
Ik zou echt heel ver bij hem uit de buurt blijven en opzoek gaan naar een nieuwe liefde, eentje die jou wel waardig is :slightly_smiling_face:

Dit, precies.

Je moet agressiviteit echt niet accepteren, en seks is al helemaal geen geldige reden om je vriend/vriendin te slaan… Dit moet je tegengaan!! Zeg hem hoe jij erover denkt en dat jij dit eigenlijk helemaal niet vindt kunnen… En dreig hem eerst met uitmaken, als hij nog op deze agressieve manier doorgaat. Denk eerst aan je eigen belang, dit is even het belangrijkst op dit moment! Veel succes x