hulp nodig

Duidelijke titel is trouwens verplicht.

Zeg gewoon dat het handig is op je kamer want je moet ook voor school veel dingen doen op de computer. zo kun je snel iets opzoeken ipv dat je telkens naar beneden(?) moet en dat dat veel gemakkelijk gaat.

ja sorry sinds ik niet op een pc . lap mag zit ik op me mobiel, typt niet lekker

Ja mijn opleiding is ook drukkerij/designer maar volgens mij boeit hem dat niet

Dan zet je gewoon die computer beneden ergens neer, kan je er ook achter en probleem op gelost. Als het niet mag, mag het niet kan je verder ook niet zoveel aan doen. Ik mocht zelf eerst ook niet, later wel.

zij vind het wel nodig, niet dat me vader dat boeit ;c

Ik lees alleen maar dat je vader het niet boeit.
Maar waarom wil je eigenlijk perse een pc op je kamer?

Voor me opleiding, ik moet scripttalen leren, websites bewerken, posters maken, dingen bewerken etc… + vrije tijd dingen ofc…

Laat het even rusten en praat er dan nog eens over.

Dat kan beneden toch ook?
Waarom wil je 'm specifiek op je kamer hebben?
Wat is dat voor toevoeging?

ik heb ook gevraagd of het beneden kan ergens, en dan word er gezegt dat er geen plek is, alleen op de “eettafel“ maar daar hoort hij helemaal niet…

Wat is er mis met het aan de eettafel zitten met je laptop?
Doe ik bijna altijd. Doen heel veel mensen.

Heb je iets gedaan waarom je niet meer op pc en laptop mag?

Ze mag er wel op.
Ze mag er geen op haar kamer.

Ehh dit is een computer ahha, dan moet ik.hem elke keer in schakelen/ uit schakelen, van boven naar beneden dragen etc… niet echt handig

Nu wordt je verhaal een beetje vreemd.
Een volledige pc moet jij op een eettafel zetten?
En daar moet deze ook steeds van af?
Nu geloof ik je verhaal niet meer zo…

nou moet niet, alleen die optie heeft hij gezegt, ik weet ook niet wat hij wilt

Als je niet weet wat hij wil, moet je dat eerst eens met hem bespreken voor je hier om advies gaat vragen over een nogal vreemde en onduidelijke situatie.

het is zo: hij wilt niet dat ik hem in me kamer heb, beneden is zogrnaamd geen plek, alleen de eettafel waarbij ik steeds alles moet sjouwen etc, wat moet ik dan zeggen om die pc op een vaste plek te kunnen aansluiten…

Ik persoonlijk geloof er niks van. Een 15 jarige die zomaar een PC koopt vind ik ten eerste een raar verhaal.
Als je vader anti PC is dan vraag ik me af waarom je hem niet terug moest brengen…
Verder er moet echt wel een plek zijn waar je hem neer kan zetten in de woonkamer.

Verder op welke PC werk je dan nu?