Hulp nodig!! Wat moet ik doen??

hooi meiden!!

ik heb jullie hulp even nodig…
Mijn vriendje heeft gister een sms gestuurd. ik zal eerst even het aan jullie laten zien…
‘het voelt niet goed. iets klopt er niet bij mij. Ben niet echt verlieft denk ik. ik hoop niet dat je boos word en dat we gewoon door kunnen gaan. gr *****’

Wat is hieruit opmaak is dat hij niet op mij is. Maar ik ben wel op hem…
Maar als je verkering hebt dan moet liefde toch van twee kanten komen? Of heb ik dat fout? Zal ik het uitmaken of niet? PLAESE help me!! Ik ben echt besluitloos! Mijn hoofd zeg dat ik het uit moet maken om mezelf te redden van een liefdeloze relatie… Terwijl mijn hart zegt dat ik het aan moet laten, zodat ik bij hem kan zijn…

Ik heb al eerder zo’n liefdeloze relatie gehad en daar werd ik ongelukkig van!
Asjeblieft help me!!!

Echt super bedankt!!

Als je weet dat je van een liefdeloze relatie ongelukkig word, weet ik niet waarom je deze vraag hier nog stelt? Je wil jezelf toch niet ongelukkig maken lijkt mij …

Nou, uitmaken ik bedoel XD zonder liefde geen relatie kun je ook niet zoenen etc. snap niet helemaal waarom hij wel door wil gaan…

idd
en om nou samen met iemand close te zijn en samen op de bank te zitten terwijl er altijd in je achterhoofd om zalgaan dat hy jou nietmeer leuk vind lijkt me ookniet echt lekker

Hij is niet verliefd op je, maar wil wel doorgaan met de relatie?
Beetje raar. Als ie niet verliefd op je is, en hij zegt 't zelf, is 't beter om 't uit te maken. 't gaat immers niet om dat je verkering hebt, maar dat je elkaar leuk vind/dat je verliefd op elkaar bent. Dusja ^^

hmm, ik ga het inderdaad uitmaken, ik denk dat dat gewoon het beste voor mijzelf is. echt super bedankt!!

Okee, uit dit smsje blijkt dus wel een beetje dat hij het al uitgemaakt heeft.
Dus bespaar jezelf de moeite en zet er een punt achter.
Een relatie komt van 2 kanten, als zijn kant flop is, opzouten dan met hem!

die l*l heef het gister uitgemaakt via een goede vriend van mij. die zei dat het eigelijk al uit was via dat smsje, maar dat hij niet duidelijk was.
Vrijdag heeft die sukkel me de hele dag ontlopen, het watje.

echt super bedankt voor jullie hulp!!

Het lijkt wel alsof hij het al een beetje heeft uitgemaakt, maar of het zeker is weet ik niet. Als je er ongelukig van word moet je het inderdaad uitmaken. Volg je hart!:slight_smile:

Succes!
x

oops had je reactie nog niet gelezen…
Heeft die het uitgemaakt via een vriend…?

jap, hij zei het tegen een vriend van mij en toen ging hij via een andere weg naar huis. Die vriend zei het dus toen hij er niet bij was. Ik vind hem een kutkleuter, even in harde woorden gezegt.