Hulp nodig voor muziek!

Zoals de titel al zegt, ik heb echt hulp nodig voor muziek.
We hebben nu een opdracht gekregen, en je moet met een groepje (5 mensen voor 4 delen) een waltz (3 tellen per bar) gaan ‘praten’, dus op het juiste ritme woordjes zeggen.
Dat is al een beetje gelukt, maar we moeten er nog iets origineels bij doen, en daar hebben wij problemen mee.
Het lukt ons net om de tellen bij te houden, dus dansen zit er niet in.
Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is, anders kan je hier alles vragen.

Hebben jullie misschien een origineel idee om te doen? We hebben niet veel ruimte. Kleding ideeën zijn ook welkom. We zijn met 3 meisjes en 2 jongens.

oh nee we hebben al tekst maar voor de opvoering moeten we nog iets verzinnen dat we niet als een stel zoutzakken daar staan, snappie?

anders doe je iets simpels als klappen op de maat rechts, links, rechts, links ofzo?

okee
dan hebben we nog kledingadviezen nodig en als mensen nog andere ideeën hebben

of in je vingers knippen als een gospelkoor? (:
xx

tekst is:
one two three (x5)
what a pity pity pity pity patty patty patty katty katty katty
oooooooh-noooooo flip flap flip flap

de andere lettertypes zijn verschillende parts eigenlijk zijn het er 4 maar zo heb je een beetje een idee: de tekst slaat helemaal nergens op

en alvast bedankt hè!

Ik ben groot muziekliefhebber, maar het schoolvak stinkt hard.
Hier heb je niets aan… upje dan maar…

Haha, vind ik ook. Ik heb alleen vorige keer een 5 gehaald, dus nu moet ik het wel weer opkrikken :frowning_face:

upje voor mezelf :slightly_smiling_face:

upje voor ons!

Even voor de duidelijkheid voor degene die het niet snappen: We zijn verdeeld in 4 (Ik doe dezelfde tekst als Daniëlle(FlowerFreak)) En we moeten iets orgineels hebben
Maar nu bedachten we dus ook omdat een gedeelte van de tekst is:
See you later, aligator, dont forget your toiletpaper.
Dacht ik dus dat we misschien iets met toiletpapier konden doen ;p

Upie? :slightly_smiling_face:

Ja ik snap het, het is nogal lastig uit te legen ook.
Maar iig bedankt allemaal!