hulp nodig voor afspraakje zwemmen/bios!

heeee,

ik ga binnekort met een jongen die ik héééél erg leuk vind zwemmen of naar de bioscoop. als we naar de film gaan gaan we naar een enge film (vind hij leuk hij houd van enge films :wink: ). maar hebben jullie tips hoe ik met hem kan flirten of hoe ik zijn hand kan vastpakken tijdens (enge delen van de) film?

x alle tips zijn welkomm! :grinning:.
dankje xox.

geen ervaring, ik verzin maar wat :’)

*popcorn/chips tussen jullie in en dan ‘per ongeluk’ ernaast grijpen xD
*net doen of je het eng vind en schrikken en dan gewoon zn hand pakken
*je hand op de leuning leggen, dan komt hij er waarschijnlijk tegenaan met zijne of hij pakt de jouwe enzo

uhm tjah… succes :grinning:

dankje! meer tips iemand?
upje.

moet je zoveel topics aanmaken? Kan je gewoon niet in een topic tips vragen. Want als je steeds wanneer je iets gaat doet met hem, of met hem gaat praten een topic moet aanmaken is ook wel erg overdreven. En zowiezo we kunnen je nu wel gaan voorkauwen wat je moet zeggen of wat dan ook… Maar als we nu opmerkingen zeggen die jij eigenlijk nooit uit jezelf zou zeggen komt het er ook raar uit. Wees gewoon jezelf.

helemaal mee eens :relieved: alleen die tip van je hand op de leuning leggen, dan pakt hij je hand wss wel, die hierboven stond vind ik wel een goed idee, want dat werkte bij mij ook op mijn eerste date :slightly_smiling_face:

deze werken inderdaad :roll_eyes:

Als jullie naar de bios gaan zal hij waarschijnlijk uit zichzelf wel een beetje jouw kant op leunen en zijn hand op de leuning leggen, tenminste dat hebben ze bij mij altijd gedaan… Dus de rest gaat vanzelf wel. :wink:

als ik enge films kijk met jongens dan kruip ik halverwege de films altijd tegen ze aan… Gaat vanzelf gewoon of het nu jongens zijn die ik leuk vind of gewoon goede vrienden… :stuck_out_tongue: Misschien een tip dat als je bang ben je je gezicht tegen z’n schouder/bovenarm aandrukt zeg maar & bij um weg kruip *snap je wat ik bedoel?* in 9 van de 10 gevallen slaatie dan wel een arm om je heen :wink:

Oeh leuk :grinning:
Je moet idd je arm op de leuning leggen maar wel zo dat er nog plaats voor hem overblijft dat hij er ook naast kan en dan uiteindelijk raken jullie elkaars handen wel een keer en dan kan je de zijne pakken of hij pakt de jouwe al ^^
Oja als je het gevoel hebt dat hij het niet durft, doe jij het dan!
Serieus als je het niet doet maar je wilde wel dan krijg je achteraf spijt, geloof me :stuck_out_tongue:

Veel plezier!

wees al blij dat je een afspraakje hebt :grinning:
ik moet er nog achter komen of de jongen die ik leuk vind mij leuk vind ;p

maar ik denk wel dat je gewoon jezelf moet blijven, dat is ook makkelijker!
je kan wel proberen dat met die arm, kdenk dat dat wel gaat lukken! die andere kunnen ook werken xd

xx

hoe wil je ‘tegen hem aankruipen’ als er een armleuning tussen zit? lijkt me nogal oncomfortabel xD

haha inderdaad

Je kan die armleuning toch wel omhoog doen ? Of is dat alleen maar in vliegtuigen :tipping_hand_man:

die kunnen niet omhoog, hier in ieder geval niet . :face_with_raised_eyebrow:

anders ga je bij hem op schoot zitten :stuck_out_tongue:

loveseats, dan kun je wel leunen

haha ik zit altijd in loveseats in onze bios xD
Maar zo bij z’n schouder weg kruipen kan altijd :slightly_smiling_face:
Zelfs met armleuning :stuck_out_tongue:

*overigens nu ik dit typ zie ik het op een hele vreemde manier voor me, dus ben benieuwd of jullie snappen wat ik bedoel xD*

Ik vind de bios zo onhandig voor een eerste afspraakje. Maarja zal wel aan mij liggen XD. Als er een eng stukje komt, zijn hand vastpakken, of je hoofd op zijn schouder leggen?.. natuurlijk kan je niet door de film heen lullen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Als je gaat zwemmen…

WEET DAN ZEKER DAT JE HET GESPREK LOPEND KUNT HOUDEN! :pensive:

Dat kon ik dus niet. En hij ook niet.
Entoenwasmijndateverpest.