Hulp nodig selectie opdracht animatiewerk!

Goedemiddag dames!
Ik heb over een aantal weken een selectie van Estivant vakantiewerk, ik solliciteer naar
de functie als activiteitenbegeleider van kinderen (in het buitenland). Nu heb ik een thuisopdracht gekregen
die ik voor moet bereiden.
Laat binnen anderhalve minuut zien hoe jij jezelf zou verkopen aan Estivant als je een product was. Niets is te gek. Je kan geen gebruik maken van een laptop en beamer. Beperk je dus niet tot een powerpointpresentatie, maar wees creatief en origineel. Bereid deze opdracht goed voor en neem eventuele materialen mee.

Ik weet niet zo goed wat ze nou eigenlijk precies van me willen want ze willen dus duidelijk meer dan gewoon een gesprek, dus zouden jullie misschien mij wat inspiratie kunnen geven? Ik weet natuurlijk dat ik zelf moet solliciteren, maar een beetje inspiratie om mij op de goede weg te helpen zou mij een plezier doen! Ik wil er namelijk wel echt uitspringen omdat er waarschijnlijk maar 5 van de 20 ofzo worden uitgekozen.

Liefs

Anybody? :sob::muscle:

Wat grappig eigenlijk :’).

Maar precies zoals ze het zeggen, net als een product.

Wat kan je goed?

En het is misschien ook wel wat om ervaringen met kinderen te vertellen. Jezelf een beetje de hemel inprijzen en jezelf verkopen. Natuurlijk wel met waarheden!

Het eerste waar ik aan dacht toen ik dit las was een poster
Ik neem aan dat je met die kinderen zult gaan knutselen dus ze willen vast wel zien of je ook creatief bent. En met posters kan je echt toffe dingen doen
En op die poster zet je dan je cv en dan kan je aan de hand daarvan je presentatie houden.

Ik kan trouwens niet zo’n goed voorbeeld geven, maar dit is tenminste iets

Oooh ja dat is ook wel een heel leuk idee! En dan een heeeele grote poster met vanalles erop, zoals dat voorbeeld idd.

Ik had zelf ook al een idee, bijv allemaal attributen meenemen en bij elk attribuut (wat dan te maken heeft met kinderen en vakantie) een eigenschap van mezelf vertellen waar ik goed in ben. Bijv. dat ik erg sportief/flexibel ben en dan een trampoline meenemen (zo’n kleinere) en daarop springen en dan binnen 1,5 minuut zoveel mogelijk goede eigenschappen die bij het werk passen opnoemen.

Wat ik heb geleerd is dat het (soms) ook goed kan zijn om iets mee te geven aan de mensen aan wie je de presentatie geeft. Zodat ze je ‘later’ blijven herinneren. Nadat iedereen geweest is dus. Maar wat dat zou moeten zijn kan ik zo even niet voor je bedenken, haha.

Meer ideeën :grinning:?

Ik moest ook meteen denken aan posters, maar dan meerdere. Je bedenkt dan eerst wat je allemaal gaat vertellen en voor die onderwerpen maak je dan elk een poster. Het wordt dan een soort van stripverhaal. Het is ook leuk om dit echt uit te werken als een stripverhaal, dus op zon manier getekend en dan een heel heldhaftig verhaal ermee vertellen. Dat je bijvoorbeeld de zielige kindertjes redt van het vervelingsmonster.