Hulp nodig met thema feest!

[b]Hallo meiden,
Ik wil graag een feest houden met een klein groepje meiden. Daarvoor wil ik eigenlijk wel een thema hebben, nou heb ik gekozen voor het thema kleurtjes dat iedereen in kleur moet komen wat lekker bij elkaar vloekt enzo. Mijn vragen zijn dan ook;
Hoe zou ik het thema noemen?
En wat voor spelletjes of leuke dingen kan ik er bij verzinnen?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik heb al heel het internet afgezocht en kon niks leuks vinden of bedenken! Als jullie leukere thema’s met ideeen hebben kunnen jullie die natuurlijk ook hieronder droppen.

xoxox.[/b]

Noem het FOUT! …
en twister x)

doe gewoon thema Faut

Misschien is het leuk om spelletjes te doen met kleuren? Zoals twister of confusion.
Ik vind het best een moeilijk thema, zelf zou ik eerder voor een flauw thema gaan zoals piraten, opa&oma, superhelden, bekende duo’s en dat soort dingen :stuck_out_tongue:

Thanks ! Een upje?

Twister vind ik zoiezo al een leuk idee !
Het thema is inderdaad moeilijk maar we zijn maar met 9 of 10 mensen dus ik wilde gewoon wat simpels doen.

x

of doe
proad to be stout and fout

en dan doe je twister met een boel schuim in bikiniXDxdXDxdXD

Colorblocking to the max

Noem het fout, colorblocking of iets met het woord regenboog of rainbow.
Naam van het thema moet duidelijk zijn :slightly_smiling_face: Kleur moet er dus in terugkomen!

Twister is waarschijnlijk wel leuk om te doen. Misschien iets met aura’s? Zoek op internet de betekenissen van diverse kleuren. Omdat je waarschijnlijk (net als ik) geen aura’s kunt zien, kun je het misschien omdraaien. Welke karaktereigenschappen/emoties/gemoedstoestanden van iemand passen bij een bepaalde kleur? Misschien een beetje saai.
Nagels lakken in verschillende kleuren? Op GS kun je ook plaatjes kopen die je erop kunt plakken. Ook leuk! Extra kleurrijk :wink:
Cake versieren met slagroom en gekleurde versiersels?
Misschien kun je nog wat op google vinden?

De vrouwen als man en de mannen als vrouw; Put your gender in the blender.