Hulp nodig met photoshop!

Hallo girlscener’s!

Ik zit in mijn eerste jaar van communicatiemanagement op de HU en ik ben bezig met een project om gezond eten onder de aandacht te brengen voor de RVD. Dit moet omdat meer dan de helft van de mannen en de vrouwen lijdt aan overgewicht en dit kan weer lijden tot hart- en vaatziekten (zo staat het beschreven in de opdracht). Nu moeten wij voor communicatie een heel communicatieplan etc opstellen en we hebben een idee voor een poster maaarrr wij kunnen allemaal niet photoshoppen! Onze doelgroep is btw jonge tienermeisjes die hun emoties verwerken door middel van emotie-eten en hierdoor lijden aan overgewicht. Zou iemand alsjeblieft iets simpels (of iets heel moois en creatiefs als je niets te doen hebt of het gewoon heel leuk vindt!) in elkaar kunnen zetten? Het idee is als volgt : We hebben als kernboodschap “Verkeer jij in dikke problemen? De overheid vindt voor jou de uitweg” en hierbij dachten we dan aan een meisje dat lijdt aan overgewicht die midden op een kruispunt staat en dan op een verkeersbord onze kernboodschap! Ennn dan onderop de poster iets van : Wil je meer informatie? Scan dan deze QR code en dan een gewoon een QR code ernaast. Als je heel creatief bent en een heel goed idee hebt, wil ik het graaag horen :slightly_smiling_face:

Oké, heel verhaal maar ik hoop heel erg dat iemand wil helpen. Zou echt heel aaaardig zijn :slightly_smiling_face:
xx

Help me alsjeblieft <3

Je kunt ook Publisher (zit bij je Excel, Word etc. pakket) gebruiken.
Veeel makkelijker. Heb ook eens een poster gemaakt met Photoshop, maar mijn voorkeur gaat naar Publisher. Is ook makkelijker als je net begint met posters maken :wink:

Oh thanks, ik ga eens even kijken of ik dat kan vinden :’)