hulp nodig met hakken!

hee

ik loop nooit op hakken maar zou het nu toch echt gaan willen proberen dus mijn vraag is hoe zijn jullie begonnen om op hakken te lopen?
wat is de handigste manier om te beginnen?
dikke korte hakjes en dan steeds hoger en dunner? ik heb echt geen idee
en weet iemand dan ook nog een leuk goedkoop hakken winkeltje ?

thanxx

Dat wat je zei dus.

ik ben begonnen met lage van 7 cm ofzo, heb ik een keer gedragen naar gala, en nu heb ik hakken van 15 cm, het is niet zo lastig hoor op hakken lopen, na een dagje rondlopen heb je het wel door (:

Ja, beginnen met klein en steeds groter.

Koop goedkope hakken rond de 10 cm en ga daar heel veel thuis op oefenen. Kijk filmpjes op Youtube over hoe je je voeten neer moet zetten. Rechtop lopen, rechte rug. Bij van Haren hebben ze goedkope, leuke hakken.

Mijn eerste paar hakken waren 10 cm en dun hihi oops =)

Sleehaken lopen heerlijk dus ik zou daar gewoon lekker op lopen! Ook handig dat die nu in zijn…
Eerst thuis een beetje oefenen op die hakken, dan naar verjaardagen aan of als je ergens op bezoek gaat (waar je niet veel hoeft te staan) en dan naar school. Op school loop je zoveel dat je er heel goed op leert lopen!!

Ik koop altijd bij van Haren hakken. Die zijn niet zo duur en vaak ook leuk

Waarom in hemelsnaam zo idioot hoog? Als je door je enkel gaat bij het oefenen, kan je echt problemen krijgen. Ik zou lager beginnen, met 5 cm ongeveer.

Ik ben ook begonnen met 10 cm. Eigenlijk heb ik helemaal niet geoefend.

Ik ben begonnen met sleehakken. Heb tot nu toe eingelijk alleen maar op sleehakken gelopen maar heb nu pumps gekocht.

En idd, van lage hakken naar hoge.

Begin gewoon met redelijke lage hakken of met sleehakken (die vind ik persoonlijk lekkerder lopen dan gewone hakken) en ga er dan eerst thuis een paar middagjes op oefenen. Dan er eens een wandelingetje door je buurt op maken en gewoon steeds vaker aantrekken. Komt vanzelf goed!

Ik ben eigenlijk begonnen op hoge hakken, of iig aan de hoge kant. Mijn advies? Práchtige hakken kopen, hoe hoog ze dan ook zijn. Vervolgens wil je ze gewoon héél graag aan, je lijdt de eerste dagen wat pijn, maar lopen erop lukt vanzelf.

Met sleehakken beginnen zou ik zeggen, of op hakjes van ongeveer 5 cm. En als je dat door begint te hebben steeds hoger.

Succes :slightly_smiling_face:

Op hakken lopen vergt ook meteen een nieuwe manier van lopen en je kan maar kleine stapjes zetten.
Je moet eerst je hak neerzetten en dan de bal van je voet.

ik ben begonnen op hoge hakken, liever één keer n weekje pijn, dan 10x een week pijn omdat je steeds hoger moet!
thuis oefenen is ook slim!

begin op een ruwe vloer en ga naar een gladdere, en dan een trap haha

het is heel handig om met sleehakken te beginnen.
zo voelt het alsof je op gewoon platte schoenen loopt. :slightly_smiling_face:

beginnen met sleehakken, dan kleine hakken en probeer eerst je hak neer te zetten en daarna pas de voorkant van je voet :wink: Succes!

dankjewel allemaal :slightly_smiling_face: