Hulp nodig met "geweldig" vriendje.

Ik heb een soort van een dilemma.
Ik heb nu al bijna 11 maanden een lief vriendje enzo, en laat ik maar eens bij het begin beginnen.
Hij was in het begin heel lief en aardig… Hij smste me elke dag, wou me vaak zien. Maar de laatste tijd ben ik een beetje een opvulling van zijn vrije tijd.
Ik zie hem normaal zondag, maar omdat hij deze zondag naar zijn opa en oma moet kan dat niet, maar er kan wel een vriend van hem bij em blijven slapen… En dat soort dingen gebeuren wel vaker… Of hij zegt tegen mij: ik kan niet morgen want ik moet leren… de volgende dag vraagt hij ( waar ik notabene naast sta ) of een vriend van hem ff met hem kan chillen…
Ik vind hem nog steeds leuk, en ik hou ook echt heel veel van hem.
Ik weet alleen niet of hij me nog wel gelukkig maakt… Maar als ik het uit maak met hem, komt er dan nog wel iemand anders weetje? Het is wel elke keer als ik met hem ben heel erg leuk samen, ik heb het wel naar mn zin zegmaar.
Ik heb al een keer met hem gepraat, ik heb toen tegen hem gezegd dat ik het zat ben om opvulling van zijn vrije tijd te zijn, en dat ik ook aandacht nodig heb enzo… En dat als het niet zou veranderen dan zou ik het uitmaken. En toen ging het een paar weken goed, het is ook wel verbeterd hoor… Alleen nu gaat het gewoon nog steeds niet echt geweldig…

Nou, graag advies, want ik kom er niet uit.

xx

heb je al geprobeerd om met het te praten? Om verklaringen te vragen?

Ik denk dat je verder niet echt veel kan doen. Ga een serieus gesprek met hem aan, vertel hoe je je voelt. Laat hem zichzelf in jou situatie verplaatsen ed. Werk het uit samen.

Een relatie is gebaseerd op communicatie!

Succes!

Praat hem hierover.
Zeg wat je hier hebt gezegd en vraag hem waarom hij zo doet… of hij je niet meer interessant vind.

En er komt altijd wel iemand anders. Er zijn zoveel mensen op de wereld. Ook al maak je het uit, er komt zeker weten een nieuwe liefde :slightly_smiling_face:!

hetzelfde probleem gehad hier. en iedere keer vroeg ik dan: waarom kan je wel met hun iets gaan drinken, en moet je mij afzeggen (en datsoort dingen). en iedere keer stomme smoesjes die nergens op sloegen. en we kregen toen heel veel ruzie omdat ik het niet leuk vond hoe hij deed.
we hebben erover gepraat en we zien elkaar nu veel minder. ongeveer één keer in de week, en het gaat stukken beter. het komt wel goed hoor, gewoone en keer goed praten! en als dat geen zin heeft dan moet je ermee ophouden. er zijn nog genoeg andere leuke jongens die wel aandacht voor je hebben!
succes ermee.

TRUE!

precies tzelfde gehad met een ex.
ik werd dan in t begin van relatie gewoon op 1e plek gezet door 'm veel contact enzo.
maar opeens kon die dan niet chillen want hij had huisarrest en dan zaten we op msn deeddie cam aan en zei die oohjah (naam vriend) is hier ook. en dan werd k boos en dan was alles mijn schuld enzo.
deze relatie heb ik 5 x gehad met 'tzelfde persoon.
en ik heb nog steeds constant moeite zonder hem te leven

ik heb ook zo’n situatie gehad. voelde me toen ook nogal 2e keus zegmaar, want hij kon idd wel met zijn vrienden afspreken maar niet met mij. maar bij mij was dus het volgende aan de hand, en dat kan misschien bij jou ook zo zijn: ik woon een stuk verder dan zn vrienden en af en toe dan moet ie bijv iets doen ofzo en is later een van zijn vrienden wel bij hem. ik snapte dat ook nooit en werd ook nog wel eens boos. maar dan is ie bijv. om half 4/4 uur klaar met dat wat ie moest doen, en kan die beter naar zijn vriend gaan die 2 min bij hem vandaan woont dan een eind fietsen naar mij. want als ie nog helemaal naar mij moet fietsen en om half 6 moet eten ofzo heeft dat natuurlijk ook niet echt zin…

ik zou er gewoon over praten met hem, of ie het nog wel ziet zitten en nog wel tijd voor je heeft. ik weet zeker dat ie je niet kwijt wil na 11 maanden;)
hoop dat je er wat aan hebt;)