Ik heb een soort van een dilemma.
Ik heb nu al bijna 11 maanden een lief vriendje enzo, en laat ik maar eens bij het begin beginnen.
Hij was in het begin heel lief en aardig… Hij smste me elke dag, wou me vaak zien. Maar de laatste tijd ben ik een beetje een opvulling van zijn vrije tijd.
Ik zie hem normaal zondag, maar omdat hij deze zondag naar zijn opa en oma moet kan dat niet, maar er kan wel een vriend van hem bij em blijven slapen… En dat soort dingen gebeuren wel vaker… Of hij zegt tegen mij: ik kan niet morgen want ik moet leren… de volgende dag vraagt hij ( waar ik notabene naast sta ) of een vriend van hem ff met hem kan chillen…
Ik vind hem nog steeds leuk, en ik hou ook echt heel veel van hem.
Ik weet alleen niet of hij me nog wel gelukkig maakt… Maar als ik het uit maak met hem, komt er dan nog wel iemand anders weetje? Het is wel elke keer als ik met hem ben heel erg leuk samen, ik heb het wel naar mn zin zegmaar.
Ik heb al een keer met hem gepraat, ik heb toen tegen hem gezegd dat ik het zat ben om opvulling van zijn vrije tijd te zijn, en dat ik ook aandacht nodig heb enzo… En dat als het niet zou veranderen dan zou ik het uitmaken. En toen ging het een paar weken goed, het is ook wel verbeterd hoor… Alleen nu gaat het gewoon nog steeds niet echt geweldig…
Nou, graag advies, want ik kom er niet uit.
xx