hulp nodig meiden!! :(

Hoi meiden. Sinds lange tijd gaat het al heel slecht tussen mij en mijn vriend :frowning_face: ik wil het niet meer en telkens als ik probeer serieus te zijn doet hij alsof er niks aan de hand is! Dit keer was ik echt kwaad geworden en heb hem overal van verwijderd, maar het probleem is dat ik hem elke dag op school zie… Wat moet ik doen?? Elke dag denk ik nog aan hem maar ik weet dat het omgekeerd niet zo is :frowning_face: ik kom zo ontzettend moeilijk vooruit … Telkens als ik hem zie wil ik naar hem toe of het liefst dat hij naar mij toekomt maar hij negeert me volkomen wat moet ik doen!!! Hoe kom ik over deze jongen! Help…

Ik vind het een beetje onduidelijk. Het is je vriend, maar je wilt het niet meer en hij doet of er niets aan de hand is en toch negeert die je. Ik zou eerst maar goed met hem praten en het uitmaken om over hem heen te komen.

hij is toch nog je vriend? je hebt dan toch nog een relatie met hem? waarom zou je dan voor hem weglopen?
het lost echt niks op door hem te ontwijken. je zegt ik wil het niet meer, wat bedoel je daarmee?
Probeer een gesprek met hem aan te gaan en zeg wat je dwars zit.ik kan je zo niet echt helpen omdat je niet echt duidelijk bent.

Ik snap er niks van.

Het klinkt meer als een ex.
Ik zou hem proberen te vergeten, hij ziet het duidelijk niet meer zitten tussen jullie, en wat heb je daar nou aan?
Je kan beter een leuke jongen vinden die wél geïnteresseerd is in jou! (:

Je zult hem duidelijkheid moeten geven. Jij gedraagt je alsof het al uit is maar tegelijkertijd zeg ja dat hij doet alsof er niets aan de hand is? Waarschijnlijk denkt hij ook dat er niets aan de hand is!

dumpen die handel.
als hij niet eens meer naar je toe komt en je negeert.
wat een sukkel.
er zijn veeeeeeel leukere jongens op de wereld die wel moeite voor jou doen!! :wink:

Ik snap ook niet echt iets van je verhaal ^^^
In ieder geval klinkt het alsof je meer afleiding nodig hebt.
Praat erover met mensen die je vertrouwd, zodat je wel goed af kan sluiten in je hoofd. Ga verder gewoon afleiding zoeken, doe leuke dingen met je vriendinnen en fixeer je niet alleen maar op je (ex)vriendje maar ook op je omgeving…
Suc6!!!