[Hulp nodig]LG cookie, Samsung star/Preston

Hoi! :slightly_smiling_face:
Ik wil dus een nieuwe mobiel en ik ben aan het twijfe tusse deze 3.
Dus als je eentje hebt van deze 3, wil je dan heeel eerlijk zegge wat je er van vind? :wink:
Of misschien als een familielid/vriend(in) eentje heeft en je weet wat hij/zij er van vind? (a)

Oja… en zou je ook een beetje kunnen zeggen over de internetverbinding?
Want de Star heeft EDGE… en ik weet niet wat het is :slightly_smiling_face:

Je zou er mij ééénorm mee helpen :slightly_smiling_face:

Dus:

LG COOKIE (¤149)

http://www.thewwwblog.com/images/gadgets/lg-cookie-touchscreen.jpg

SAMSUNG STAR (¤169)

http://telecom.gsmbestellen.nl/images/ims/SamsungS5230c_15026255639078.jpg

SAMSUNG PRESTON (¤199)

http://www.portablegear.nl/media/visuals/reviews/groot-480/samsung-preston-01.jpg

2 de vind ik wel het mooist uitzien

Mijn broertje heeft die eerste telefoon en ik geloof dat hij er wel tevreden mee is.
Ik vind nr.2 er het mooist uit zien :slightly_smiling_face:

Ik heb de LG Cookie sinds een maand ofzo, en ik ben er zeeeeeeeeer tevreden mee, hij is al een keer gevallen, maar geen krasje, niets! :wink:

doe een LG vieuwty :grinning: die is zooo veel mooier.
de cookie heeft iedereen tegenwoordig.
en anders samsung star.

Mijn lg koekie is al kapot maar da’s mijn eigen schuld xD Vond het wel een fijn mobiel! Zeker voor een LG. Van samsungs weet ik vrij weinig, sorry!

Ik heb de Samsung Star gisteren besteld, ik heb em nog niet binnen, maar volgens mij is het echt een vette mobiel. Alleen is ie momenteel bijna overal uitverkocht…

Dankje voor de reacties iedereen :slightly_smiling_face:

Ik denk dat ik ook voor de STAR ga (;
Maar ik ga nog een maand wachten… dan verjaar ik, dus heb ik weer meer geld :grin: en dan zijn er misschien al nieuwe moddelletjes binnen of zijn ze al afgeprijsd (a) haha :slightly_smiling_face:

ik heb de lg cookie, hij is best fijn, maar kan niet tegen hitte
het zwarte wat er om heen zit laat los ;p.

LG’s zijn bagger. Nooit nemen.

Ik hoor vaak slechte reacties over Lg telefoons.

Ik heb nummer 2.
top mobiel, en is nu meestal rond de 90 euro, aangezien er summersale is. & zonder 139,99 :]

heel veel mensen die ik ken hebben samsung star. het touch gedeel gaat snel daarvan kapot. maar verder is hij volgens mij best fijn !

Ik heb de Star en hij is echt geweldig. NOOIT voor LG gaan, het ziet er allemaal mooi uit maar het is echt vreselijke kwaliteit. Niet doen dus :wink:

Samsung is over het algemeen gewoon supergoed!

xoxoxo

Samsung Star.
Heb hem ook en hij is echt suuuuper <3

Ik zit er ook aan te denken om de LG vieuwty te nemen. Maar dat is eigenlijk vooral voor de Skullcandy headphone die je er nu bij krijgt. :stuck_out_tongue: Maar zoals je in dit topic al leest, LG blijkt geen goed merk te zijn.

over internet weet ik niks want dat doe ik er niet op.

maar ik kan je wel vertellen;
ik heb de star zo’n 3/4 maanden (ik was volgens de winkelman de eerste die hem kocht haha) en ben er nog steeds érg blij mee :grinning:
hij is nog steeds snel, krasloos, mooi, je kunt er leuke dingen mee én hij is betaalbaar.

genoeg redenen voor nummer 2 dus :grin:

samsung star (LL)
k heb de roze.

geweldig phoneee.