hulp nodig > KITTENS.

mijn zus en ik mogen allebei een kitten. ik weet dat er nog niet veel nestjes zijn op dit moment (pas over 1 maand ofzo), maar ik vroeg me af
waar kan ik die beestjes vandaan halen? kan ik het beste naar een dierenwinkel gaan en daar vragen ofzo?

je kan ze ook bij mensen thuis halen. dat hadden wij gedaan, daarna gewoon mee naar de dierenarts, even laten checken en eventueel inentingen. vaak zijn ze dan gratis, in de dierwinkel moet je betalen

Kijk bij de supermarkt of er briefjes hangen.
Soms zetten mensen ook wel een oproepje op marktplaats.

Marktplaats.nl
zoek bij supermarkt op de advertentieborden, daar hangen ook dingen :stuck_out_tongue:.

Ik heb trouwens nog nooit kittens bij een dierenwinkel gezien.

Misschien verwart ze Nederland met Amerika. Daar hebben ze gewoon puppy’s en kittens in een dierenwinkel :S.

haha, neenee! zo bedoelde ik het niet. maar ik dacht, misschien weten ze wel in dierenwinkels of mensen kittens hebben.

maargoed, ik heb juist contact opgenomen met mijn nicht, die werkt in een dierenwinkel. wanneer ze iets wist over een nestje, zou ze 't me laten weten. (:

dat heb je hier ook hoor in dierenwinkels xd (wel belgie, maar dat is toch net iets dichter dan amerika xd). In nederland weet ik eigenlijk niet hoe het zit =)

maar ik ken geen mensen in de buurt met katjes.

marktplaats, briefjes in de supermarkt enz. zoals ze hierboven al zeggen

Hebben we ook gedaan. Ik heb mijn kat via de AH gevonden. Ze is geweldig (L).

Ik had mijn kat via een vriendin van mn moeder :3

hm, ja goed idee !

marktplaats.nl, of via kennissen.

ja, ik had al gekeken op marktplaats, maar daar verkopen ze ze voor ¤450,- en anders staat er niks van adres/email/foto bij ofzo.

ik hoop gauw bericht te krijgen van mijn nicht. (;

Supermarkt hangen altijd briefjes, en op marktplaats staan ook altijd hele goedkope/gratis katjes. En anders wacht je toch nog een maandje, big deal.
Leuk dat jullie allebei een kat mogen. Wij mogen er geeneen meer, omdat mn moeder drie genoeg vindt. Maar ik vind van niet. Maargoed ^^

ik mag ook een kitten
maar bij de supermarkten hangen altijd wel briefjes
en anders op markt plaats
als je nog even wacht
zijn er weer super veel nestjes
en kun je ze halen waar je maar wilt

Haha, dat is leuk! 3 katten lijkt me ook wel wat.
Ja, we mogen nu een kat, omdat het konijn is overleden vorige week!

ik heb heb mijn kat uit het asiel
en het is een dropje :grinning:
heeft een trauma maar daardoor heel lief (alleen naar mij toe de rest krabt die letterlijk de ogen van uit ghehe moeder heeft hoornvliesbeschadiging)

dat is het probleem bij mij! als ik naar het asiel zou gaan en al die beestjes me zo lief zouden aankijken, zou ik ze allemaal mee willen nemen. ik kan daar echt zooo hard niet tegen! P:

maarjeetje? xd meen je dat van je moeder?