Hulp nodig, kastopruiming

HALLO,

IK HEB ECHT DRINGEND HULP NODIG OM M`N KLEDINGKAST OP TE RUIMEN!
ER LIGT GEWOON VEEL TE VEEL IN!
IK WEET NIET MEER WAT IK `S OCHTENDS AAN KAN DOEN EN IK KAN HELEMAAL NIETS VINDEN.

HEEFT ER IEMAND TIPS OM HET OP TE RUIMEN EN WAT ER DEZE LENTE WEER HELEMAAL IN DE MODE KOMT?

GRAAG REACTIES

LIEFS VAN EEN MEISJE MET EEN NIET OPGERUIMDE KLEDINGKAST

misschien moet je kleren die je niet meer aan kan weggooien en je capslock uitzetten

je capslock staat aan…

vooral je capslock uitzetten is een goeie

gooi al je kleren op je bed.
ga alles passen
en wat je niet past en wat je niet meer leuk vind doe je in een zak, de rest vouw je netjes op en doe je in je kledingkast en voila opgeruimd
is dat zo moeilijk?

Idd, en als je denkt: die heb ik vast ooit nog wel eens nodig, weg ermee!

WAAROM NOU WEER HOOFDLETTERS? IK PAS JE TITEL AAN WANT DAT MAG NIET OP HET FORUM.

Hoofdletters mogen niet in topictitel, let hier voortaan op aub!
En qua opruimen, gooi de dingen weg die jij niet mooi vindt of nooit draagt, en koop dan dingen die je wel leuk vindt.

dankje dat wist ik niet!

JE MAG JE KLEREN OOK WEL NAAR MIJ STUREN HOOR

kleren die je absoluut niet meer leuk vind, foto’s maken en verkopen op girlscene
kleren die kapot/vaal/verwassen zijn weggooien
kleren die je bijna nooit aandoet in een aparte doos en over een maand of een hele tijd kijken wat je nog wil en de rest weer foto’s maken en verkopen op girlscene :wink:

wat overblijft: stapeltjes maken, een stapeltje korte mouw, een stapeltje hemdjes en een stapeltje lange mouw, een stapel jeans, een stapel gewone broeken, een stapel rokjes, een stapel jurkjes, een stapel pyama’s, een stapel vestjes. (je kan ook jasjes, jurkjes, vestjes en kreukgevoelige dingen ophangen als je een hanggedeeltje hebt natuurlijk)

Alles uit je kast gooien,alles passen en voor de kleren die je niet meer moet: kleren die nog de moeite waard zijn weggeven (bv. bij ons hebben wij kledingcontainers) of verkopen op Girlscene, de andere weggooien.

hahaha :stuck_out_tongue:

• leg alle kleding op je bed
  • ga kijken wat je niet meer past en gooi dat weg
  • ga kijken wat je toch niet meer draagt gooi dat ook weg
  • kleding waarvan je denkt het ooit nog te dragen op een apparte stapel en in een doos doen en die in je kast zetten
  • de rest netjes opvouwen en ophangen misschien strijken
  • dingen als ondergoed sokken etc in bakjes of laatjes doen zodat het overzichtlijk wordt.