Hulp nodig in modellen wedstrijd! HELP!

Hallo meiden,

Ik heb dit maar onder onzin gezet, want ik weet niet goed waar het te plaatsen. Wat is girlscene trouwens veranderd! Mijn laatste keer was zeker 9 jaar geleden denk ik! Maar blijft een leuke website ^^.

Ik heb een vraagje, ik doe namelijk mee aan een wedstrijd waarvoor ik zo veel mogelijk stemmen moet verzamelen. Het gaat om de motobabe 2014 competitie (Niet naakt! Maak je geen zorgen!). Op het moment sta ik bovenaan, maar ik wil een statement maken door met minstens 1000 stemmen te winnen op 24 oktober 2014.
Ik werd altijd uitgelachen om het feit dat ik motor wilde rijden. Of lesbo genoemd. Of manwijf… veel gepest en gedoe ermee en veel verdriet ervan gehad. Maar TOCH heb ik doorgezet en toen ik EEEIIINDELIJK 18 was ben ik mijn motorrijbewijs gaan halen, en heb ik een racemotor gekocht. Heb er geen dag spijt van gehad.
Ik wil meiden die door eenzelfde situatie gaan, of dat nou met motoren is of met een andere wens in hun leven, inspireren om door te zetten en voor die dromen te gaan. Ook al lacht de wereld je uit, neus vooruit en gaan met die banaan!

gr. Kim / Lyrasel

http://i1279.photobucket.com/albums/y529/Syshil/DSC_0057_zpsz34tn91z.jpg

Is niet toegestaan, dus slotje. (: