hulp nodig! :( (hair)

Hallo lieve mensen!

Ik vind deze site echt geweldig, zoveel mensen zitten erop en zosnel krijg je antwoord…
nu heb ik dan weer even een vraagje na een hele lange tijd.

Ik heb heel erg lang haar (tot boven me billen MET krullen, NEE ik overdrijf niet) en het is van nature met krullen, beetje golvend.
Ik ben iemand, ik hou ervan om leuke dingen te doen met me haar, en verzin zelf dus ook leuke kapsels. Zo heb ik zelf een manier bedacht waardoor ik krullen kan krijgen ZONDER krultang, terwijl het lijkt alsof je het wel met een krultang hebt gedaan, en ik kan een wafeltang-effect creeeren, ook zonder enige warme spul. Dit doe ik omdat ik erg zuinig op mijn haar ben, en door die hete dingen gaat het alleen dood en kapot blablabla.
maar nu heb ik dan 1 vraagje, ik zou heeel graag mn haren styl willen hebben, maar ik wil graag advies…
wat is nou ECHT een goeie styltang voor een redelijke prijs en een beschermende creme… ik ga morgen naar de stad, dus ik zou het fijn vinden om zsm reactie te krijgen!
Misschien zijn er ook manieren om je haar styl te krijgen zonder fohn of styltang, maar denk het haast niet :stuck_out_tongue:
Sorry voor het lange bericht maar ik zou het erg op prijs stellen als ik snelle reacties kreeg.
als er nog vragen zijn over hoe ik mijn haren krul/golff zonder krultang, hoor ik het wel…

kisses Aniesaa!

Heb je al beetje gegoogled?
Want je hebt al mooie style tangen bij de Kruidvat.
Over de producten die je er dan het beste kan gebruiken weet ik niet.

ja ik heb zeker gegoogled… en ik had ook een styltang van carmen, alleen die is nu kapot, die platen zijn "opgegeten"zegmaar… en ik weet niet, misschien zijn er ook stijltangen die het haar zachten of gladder maken…?:blush: ik weet niet:$
maar ik wil vooral een goede beschermende creme hebben,
daarnaast misschien iemand die een goede anti-pluis iets weet? die het haar ook laat glanzen ofzo? tips altijd welkom!
ohja, word je haar niet vettig van die beschermende creme?
thnxxx man! xxxxx

er is wel zo’n stijltang die beweerd dat je haar er gezond en glad van word, maar ik weet even niet meer hoe die heet sorry. maar bij de douglas hebben zo’n goede serum voor je haar, die tegen warmte beschermt & je haar uper mooi laat glanzen, dus ik zal daar zeker even rond gaan vragen (:!

OH IK WEET WELKE! Ik heb hem zelf ook, en ik stijl mijn haar er nu like… anderhalf jaar mee en het is nog steeds gezond en glanzend c: Het is van het merk Braun, en het heet Satin hair. En ik weet niet precies wat het doet, maar het zet luchtvochtigheid om in zachtspulweetikveel en dat gaat dan je haar in. Ik ben er echt heel tevreden over.

^jaaa die bedoelde ik, ik dacht al dat het iets met satin in de naam was (:

@ aspoppy, nou die zal ik dus kopen als ik jou was!

:grinning:

een stijltang van het merk carmen, babyliss, philips of braun ofzo, een beetje bekende namen zijn goed die heb je in alle soorte prijzen :slightly_smiling_face: en van bescherm spul vind ik l’oreal zo’n rose flesje persoonlijk fijn

zoek voor een keramische steiltang! dat werkt half hittebeschermend.
en daarbij ook nog een goeie hitteprotector :slightly_smiling_face:

stijltangen zijn sowieso altijd slecht voor je haar. Misschien kan je eens proberen je haar te wrappen? Of je kan het ook meerdere keren kammen als het nog wat vochtig is (je kan je haarstructuur niet enkel veranderen door middel van hitte, maar ook door het vochtig te maken) (: misschien dat je daar wat aan hebt?

thnxxx ! ik ben meteen op google aan het zoeken naar die braun styltang…

@tornainbow
Heeeel erg bedankt! mn vriendin vertelde ookal zoiets… zoals ik al zei heb ik HEEL ERG lang haar, dus ben nu meteen aant zoeken op youtube hoe dat moet met lang haar. heb net me haren gewassen en als dit gewoon lukt, heb k geen styltang meer nodig,…!

als er nog andere tips zijn, allemaal welkom!

xlovee

Foto van je haar:D?

@patatjemayooo

hahah dat zat ik net ook te denken toen ik me haar aan het wassen was, maar ik ben nogal voorzichtig met foto’s omdat er een keer iets gebeurd is… (nep-hyves)
maar ik zal er over nadenken! haha xxxx

Ik heb zelf geen krullen maar wel golvend haar, en ik krijg 't altijd stijl door tijdens 't fohnen te kammen, het is niet ZO stijl & glad als met een stijltang, maar zeker goed genoeg! En je kan dat ook met een koude fohn doen…

Ik zou 't echt niet zien zitten om haar zoals het jouwe met een stijltang te lopen stijlen, daar ben je ZO lang mee bezig… Heb dat vroeger bij mezelf ook wel eens geprobeerd, pff xD

hahhahaha ja klopt… maarja ik ben gwn bezig met me haar, vind het erg leuk om te doen! ben ook erg lang bezig om die krullen te maken zonder krultang zegmaar…

als ik me haar vlecht en ik zit gewoon, hangt me vlecht op me benen… hoop dat jullie een beetje kunnen inschatten hoelang me haar is, ik denk nog na over een foto,

nog even een vragen over dat wrappen, moet dat op nat of droog haar?

Heb dit filmpje gevonden, vind het wel handig :slightly_smiling_face:
http://www.youtube.com/watch?v=omGqvaDVGTo

hahah thnx mn! ik ga straks ff alle video’s op youtube bekijken en die me het beste lijkt uitvoeren. ben benieuwd morgen! zal het wel laten weten.
thnxx iedereeen! miss kan ik zo 50 euro weer besparen ! haha :grinning: