Hulp nodig; hair extensions

Beste mensen,

Ik heb laatst mijn pony geknipt bij de kapper. Ik vond het eerst mooi staan later heb ik echt veel spijt gehad. Ik zit nu al dagen te huilen ;(. Nou ik weet niet veel over extensions en heb ook geen ervaring dus ben ik op internetsite’s gaan kijken wat het precies inhoudt en wat ze gebruiken voor het haar enzv. Ook heb ik DUN HAAR. Ik wil mijn pony verlengen met behulp van extensions die ze met microringen vastmaken, want ik wil geen extensions met wax want dat veroorzaakt haaruitval. Wie heeft ervaringen en/of tips wat ik het beste kan doen en wie kent een goeie kapsalon in Amsterdam waar ze goedkope haar extensions verkopen/ of laten zetten? ( van echt haar)?

Ik hoop dat ik word geholpen =(

Groetjes

Ik weet niet of het zin heeft om extensions te doen voor een paar centimeter…

Titel mag niet in hoofdletters.

Voortaan graag titel niet meer in hoofdletters;)

ehm je hebt wel gelijk maar tog vind ik het echt lelijk staan bij me gezicht.

kun je niet met speldjes iets leuks creëren,
zodat je haar de tijd heeft om bij te groeien?
een soort tussenkapsel.

Je pony laten doen lijkt me ook niet snugger, je ziet de ringetjes dan zitten, lijkt me.

opdondere j0nge

^ the foaaack

Jij gaat zo erg niet meer geholpen worden nu.

je kan wel zo van die clip on fringes kopen op ebay en andere websites, misschien is dit iets!

Moet eerlijk zeggen dat ik niet zoveel zin heb om een evt oplossing voor je te verzinnen als je geeneens normaal kan doen tegen mensen die proberen uit te leggen wat de regels hier zijn.

en als je je haar in een staart doet,komt je pony dan niet mooi uit??met knipjes in je haar of je pony naar achter ‘doen’ kan ook nog (;
succes!

je hebt clip in pony’s van echt haar. maar goed, ik hoop dat je haar heel erg verpest en lelijk is, puur omdat je zo asociaal bent.

Ik wist niet dat je een ^ in je username kon hebben.

Haha ik ben bang dat extensions in je pony echt fucking lelijk word. Nog lelijker dan je pony nu is waarschijnlijk. Maar als jij het wil, Succes! (niet voor niks worden extension onder in je haar gezet…)

wtfffff.