Hulp nodig! Een hele week logeren met crush😧

Hoiiii > <

Ik ken een jongen al best wel lang, maar het contact is pas sinds dit jaar echt meer en beter geworden… ik vind hem gewoon ontzettend leuk. Er zijn opzicht signalen die aangeven dat hij in ieder geval interesse heeft, maar ik weet het gewoon allemaal niet heel zeker. Een familielid gaag op vakantie en ik mocht met iemand op dat huis passen, hij wilde wel graag mee zonder twijfel.
Heeft iemand een idee hoe ik een beetje kan laten blijken dat ik om hem geef? En hoe ik dit allemaal het beste kan “voorbereiden”/ aanpakken?
Kusjesss

uhm is het niet een beetje vroeg…? Ik weet je leeftijd niet dus ik kan je een beetje moeilijk helpen. Maar ja Netflix en wat chips werkt altijd wel toch…? :camera:

Ik ken hem nu 5 jaar, het is niet alsof er spannende dingen moeten gebeuren maar ik ben op zoek naar een manier om hem te laten zien hoe veel ik om hem geef…

Ik weet niet hoe oud jullie zijn, maar besef je wel dat als jullie helemaal alleen zijn er ook andere intenties in het spel kunnen zijn.

Ik zou hem gewoon zeggen dat je hem leuk vindt. Werkt nog altijd het beste.

Ik snap je idd, het ding is dat hij gewoon nog maagd is en behoorlijk slim is (17, gaat geneeskunde studeren) en hij is zegmaar niet dat type jongen. Hij heeft ook al zo’n 2 jaar geen relatie meer gehad. Verder is het gewoon een lieve jongen. Dus ik weet wel 100% zeker dat er geen spannende dingen gebeuren en dat is precies waarom ik hem zo leuk vind, omdat hij daar niet echt iets om geeft. Het vertellen is idd het beste alleen ja… dat vind ik nogal lastig

Misschien maar gewoon kijken hoe het tussen jullie gaat? Misschien gaat het allemaal vanzelf en denk je er nu teveel over na. Het is al heel lief dat hij met je mee wil.

Als je iets wilt voorbereiden, kun je uitzoeken wat hij leuk vindt om te doen/kijken. Stel dat hij bepaalde films heel leuk vindt, dan kan je een selectie aan films maken en dan een ‘marathon’ organiseren. Of bijvoorbeeld een selectie aan heel slechte films, zodat jullie die samen belachelijk kunnen maken.
Misschien kunnen jullie samen koken/bakken. Of je koopt een klein cadeautje, misschien een kaartje met daarin een lief tekstje.
Wees creatief, schrijf wat ideetjes op van wat hij mogelijk leuk vindt en kijk wat je daarmee kan.

Dankjewel!!!:heart: