Hulp nodig, blog

Haai

Reactie’s met ‘google’ of ‘Het is jou blog’ schiet ik niks mee op. dus dat liever niet.

Ik wil dus een blog starten, alleen heb ik een dilemma

Of ik wil het over reizen doen, dus over steden, culturen, leuke straatjes, noem maar op.

Of echt girly, zoals girlscene een beeetje, van alles door elkaar.

IK KAN NIET KIEZEN!

Wat moet ik doen?

en wat is een goeie naam?

Hoe kunnen wij je nou adviseren? De blog zal gaan over JOUW interesses, jij moet erover schrijven. Dus, wat vindt jij leuker om over te schrijven?

Ik vind het alletwee SUPER!

Lieve meid als je zelf al niet eens een naam kan verzinnen hoe kun je dan ooit een redelijke blog maken?

En doe het reizen maar. Beauty en Fashion dingen zijn er zooooo veel. Tenzij je helemaal niet reist zelf.

Over reizen lijkt me het leukst. Natuurlijk enkel als je zelf veel reist, anders vertel je iets waarover je niet echt iets weet.

Je kan er ook een combinatie van maken, daar is niks mis mee.

Ik heb reizen gekozen, naja meer over andere landen. Ik ga zelf vaak in europa op vakantie enzo, maar omdat ik me veel in dat soort dingen verdiep, dus weet er wel wat van.

Ik heb deze naam:

El Mundo Es Toyo

*Tuyo

Wordt het dan ook www.elmundoestuyo.nl/com ?
Ik denk dat wel een beetje een moeilijke naam is voor als iemand hem wil intypen ofzo.
Maar dat denk ik, misschien heb ikhet wel helemaaal miss.

Nee het is via blogger, en heb wat simpeler gedaan. www.reizengeloofcultuur.blogspot.nl als jullie betere ideeen hebben moet je het zeggen hoor!

^ Ik zou geen enzo gebruiken in je teksten.

Dankjewel! Ik ga er aan werken!

je schrijft hola zo volgens mij hoor

Nee, Ola, heb hh opgezocht met google vertaler.

wat heb je ingetypt?

oh grapje is het portugees?

“Olá” is Portugees.

Jup