Hulp nodig bij sieradendoos maken

Ik heb jullie hulp nodig.
Al een tijdje ben ik opzoek naar een sieradendoos. Maar ik kan niets vinden wat aan mijn eisen voldoet. Dus ik ben van plan om van een opbergdoos een sieradendoos te maken.
Ik wil niet dat alle vakken het zelfde grote krijgen.
Wil twee grote vierkante vakken voor armbandjes/oorringen. Kleine vierkantjes voor ringen/oorknopjes. En twee lange vakken voor kettingen.
Hoe kan ik dat het beste maken? En wat voor vulling kan ik het beste gebruiken zodat de sieraden zacht liggen?
En nog een vraagje als ik mijn nep zilver sieraden wil ik er misschien ook wel bij in doen. Wel in andere vakjes, maar worden dan de echt zilveren sieraden dan ook eerder zwart/vies? Of kan ik het beste allemaal doosjes kopen met deksels?

Ik zou een grote (qua oppervlakte), ondiepe doos nemen, en dan kartonnetjes afmeten zodat ze precíes de goeie lengte hebben, en die dan rechtop in de doos zetten als afscheidingen zegmaar.
Verder kan je sponzen kopen en die zwart verven (of gewoon zwarte of witte sponzen kopen haha, scheelt werk), dat is ongeveer hetzelfde materiaal als dat ze altijd bij sierradendoosjes gebruiken.
Ik heb geen verstand van sierraden/zilver/nepzilver dus op je laatste vraag heb ik geen antwoord, sorry. Succes!

ja ik zou een ondiepe doos maken zoals hierboven word gezegd. als je een doorzichtige neemt kan je ook nog leuk papier aan de binnenkant doen ofzo.
En anders kan je zelf een doos knutselen met figuurzaaghout.
Succes! x

theedoosje bij de xenos waarbij je de tussenschotjes eruit kan halen en evt korter kan maken?
en als bodem misschien van dat rubber waarmee je vroeger knutselde :stuck_out_tongue: ligt het nog redelijk zacht en dan kanje het mooi afwerken :slightly_smiling_face:

Bedankt voor de tips.
Was al van plan om een ondiepe doos te kopen.