hulp nodig bij nail -art !?

heee,

ik heb ff een vraagje aan jullie :wink:
ik wil me wat meer verdiepen in nail-art xd, en op youtube zie ik van die filmpjes waarbij mensen een soort stokje gebruiken om vormojes(bijv streepjes enzo) op hun nagels te maken…hoe heten die ‘‘stokjes’’ en waar kun je ze kopen?

alvast bedankt :slightly_smiling_face:!

typfout in titel > mail art in plaats van nail art

ot: geeeen idee hoe die dingen heten!

Ik las in de titel ‘mail-art’. Toen was ik geïnteresseerd, want daar had ik nog nooit van gehoord. Maargoed, je bedoelt dus nail-art.

En de stokjes die je bedoelt zijn volgens mij gewone huis-tuin-en-keuken satéprikkers en die koop je in de supermarkt. xD

satéprikkers. maar je kan ze ook vaak kopen bij merken à la essence en finger’s. maar satéprikkers werken prima :wink:

Essence.
Hebben z’n soort pen moe tje dan in de nagellak dopen.
Kheb geen idee of het werkt ik heb het zelf niet;)
Sorry!

x.

ik gebruik altijd een sateprikker, maar ik laat het me vriend altijd doen die is daar veel beter in en ook wat creatiever. xD

ik wijzig mail even in nail :’)

je kan een gewone satéprikker gebruiken.
maar voor stipjes een dotting tool.
en met lak een striper/tip painter

genoeg? :’)

je kan ook een haar schuifje om buigen en dat kan je ook gebruiken purse buzz heeft er een filmpje over … goedkoop trucje …

idd een haar schuifje of sateprikker werkt prima. als je echt zo’n pen wil zou ik even bij een groothandel kijken. je hebt verschillende soorten dotters en stripers etc.

haha ik zag ook dat de titel verkeerd was, maar wist niet hoe je die moest veranderen xd.

Maar iig bedankt voor jullie reacties :slightly_smiling_face:!

een passerpunt werkt ook prima trouwens.

gewoon een satéprikker inderdaad.

dubbel…

ik heb 't met een satéprikker geprobeerd, maar dat werkt niet echt, er zit amper nagellak aan…wil ook het ‘chanel’ logo op mn nagels zetten, maar dat lukt niet echt met een satéprikker…moet dus een wat dikker stokje hebben.

tip painter of striper?

dubbel

2x dubbel

ik denk dat je een dotting-tool bedoeld.

http://4.bp.blogspot.com/_wt-5yzQikEw/Sh-q_8zH7CI/AAAAAAAAA_o/boJI8WC8GvU/s320/dottingtool.jpg

deze kun je kopen op verschillende webshops. je hebt ze in verschillende maten dus goed opletten welke je koopt.

ik ben niet echt handig met die satéstokjes, ik heb het wel is geprobeerd. maar als je van essence gaat kopen, let op, koop geen tip painter :grinning_face_with_smiling_eyes: