hulp nodig bij M&O

hoihoi

Ik zit nu in A5 en met het vak Management&Organisatie starten wij nu een ‘eigen bedrijf op’. Het probleem is, we hebben nog niet echt een product kunnen vinden die we willen gaan verkopen. We hebben natuurlijk wel al wat ideeën, maar die zijn niet heel zo spetterend.
Dus mijn vraag is of jullie nog geweldige alternatieven hebben :slightly_smiling_face:?

• het moet bijvoorbeeld zoiets zijn als een: mok of make-up, iets wat goedkoop in te kopen is en wat veel mensen zouden willen kopen.
  • er zitten ook jongens in de groep, dus hun willen niet echt meidendingen.

Alvastt bedankt voor de hulp :wink:!!

hele goede goedkope mascara :stuck_out_tongue::stuck_out_tongue:
lol.
ik zou het niet weten?

thanks, maar de jongens willen helaas geen make-up verkopen :frowning_face:

geen flauw idee, upje dus.

dankje^

up

sokken

wij moesten dat ook vorig jaar rond de tijd van sinterklaas. toen zijn we als zwarte pieten langs de huizen gegaan met allemaal snoepgoed. Toen zeiden we tegen die kindjes als die dan aan de deur waren met hun ouders… ja nu moeten jullie even weg dan gaan wij aan papa en mama vragen of jullie wel zoet zijn geweest. en dan gingen ze weg en vroegen wij of ze pepernoten wilden kopen.
was erg leuk en goed gelukt!
xxxx

Ik zal er eens over nadenken :stuck_out_tongue:.

Heb ik ook gedaan vorig jaar, wij verkochten MP3 spelers…
succesx

usb stickie?

ok bedankt, er zitten wel een paar ideeen tussen :wink:.

Nou bij ons duurt het het hele jaar en we mogen geen eten/drinken verkopen of diensten verlenen. Maar wel leuk idee, haha!

wij hadden vorig jaar zoiets soortgelijks, wij hadden een pakje drinken.
maar aangezien jij dit niet mag,
andere mensen in mijn klas hadden bijvoorbeeld:
een horloge
een haargroeimiddel
en een speciale pen

ritsoordopjes heb ik gedaan, die niet in de knoop gaan :stuck_out_tongue:

haha oké thanks^!
Nog meer ideeën?

van die silicone hoesjes voor je bb en ipod ofzo?

jaa dt idee hadden we ook al ^

Zoiets moesten wij in de 2e doen. We hadden toen tampons die aangaven wanneer je ze eruit moest halen, haha. Alleen denk niet dat de jongens in je groepje daar heel blij mee zijn.:stuck_out_tongue:

Mijn god wat moet ik me daar bij voorstellen??

Begint er in 1 keer iets keihard te piepen…“oh tijd voor een nieuwe tampon!”. Loopt nochalant richting wc.

Hahahaha.

Nee, we hadden een soort tampon met ‘chip’ erin, en zodra het tijd was om te verwisselen, dan werd er via de chip een smsje naar je telefoon gestuurd haha!

We hadden ook nog het idee, met dat het touwtje van kleur veranderde, maarja, dan moet je alsnog eerst in het toilet geraken voordat je het kan zien, en is het misschien alsnog te laat:P.