Hulp nodig bij cadeau van de Lush

Hallo meiden,

Ik had eerlijk gezegd nooit gedacht dat ik op dit forum zou komen, maar ik heb jullie nodig.

Over een tijdje vier ik samen met mijn vriendin ons 1 jaar samen en hiervoor heb ik al een leuke ketting van Swarovski gehaald en aangezien ze helemaal weg is van de lush wil ik zo’n cadeaupakket voor haar kopen. Alleen weet ik bij god niet wat ik moet halen omdat ik geen flauw idee heb wat die rare dingen allemaal zijn/betekenen en ik hoopte dat jullie me hier een beetje bij willen helpen.

Ze is niet echt een bad-persoon dus al die bathbombs(wat dat ook mag zijn) en zulke dingen wilt ze dus liever niet krijgen. Ik zou óf zo’n voorverpakt cadeaupakket willen halen of er zelf een samenstellen met tips van jullie natuurlijk. Budget is tot de 60 euro.

Ik hoop dat jullie deze niet Lush kennende jongen willen helpen :wink:

oh oh oh ik wil helpen maar ik vrees dat ik daar niet genoeg tijd voor ga krijgen omdat de mods je topic zo gaan sluiten maar eh ja

Hoezo? Staat dit misschien in de verkeerde categorie? Dan mag het van mij best verplaatst worden. Anyway, ik heb hulp nodig :frowning_face:

Ik denk dat ze je bij de lush winkel ook wel kunnen helpen :")

Aaah dit is echt te schattig eigenlijk :stuck_out_tongue:

nee omdat jongens niet op girlscene mogen en blabla

ik ga ff voor je kijken

Ik voel me helaas nog te mannelijk om daar ooit naar binnen te gaan. Ligt ook best ver uit de buurt. Dus online bestellen it is

deze heeft wel van alles wat! En ook geen bathbombs

en deze drie zijn wel leuk en ook fijne producten. Vooral die laatste want sweetie pie is heerlijk en die 2e is lekker zomers!

Ik zal eens gaan kijken, hartstikke bedankt alvast.

Oké, hoewel jongens niet zijn toegestaan, vind ik dit toch wel cute.
Lief dat je zo je best doet voor je vriendin!

Dit is zo lief :grinning:

Bij de Lush kunnen ze je echt heel goed helpen hoor :slightly_smiling_face: Daar zijn ze bij de Lush echt heel goed in, ze weten alles van alle producten.

Serieus ik wil ook zo’n vriendje, dit is toch vet lief dat hij zo zijn best doet?

ah ja dat vind ik ook, ook dat hij helemaal speciaal hier hulp vraagt

Hahaha thanks, dat vind ik namelijk ook :wink:
Nee maar ergens is het ook vervelend aangezien ze de beste cadeaus ooit voor mij uitzoekt, dus deze keer heb ik voor mezelf de lat wel een beetje hoog gelegd. Ze zit al maanden te zeuren dat we naar de spa moeten dus dat heb ik alvast geregeld, samen met deze cadeautjes dus. Hopelijk vindt ze het een beetje leuk :slightly_smiling_face:

Ah dit is wel lief, helaas moet ik toch je topic sluiten. Succes!