hulp nodig bij blog.

Ik heb al een iets langer dan een maand mijn blog en ik vind het heel erg leuk om te doen ik heb alleen geen verstand van het hele lay-out en header gebeuren en ik vroeg me af of iemand me zou kunnen helpen.
zodat mijn blog er wat mooier en professioneler uit ziet, het is nu zo saai wit.

http://myonlinestyleguide.blogspot.com/ dit is mijn blog.

Ik hoop dat iemand me kan helpen! < 33

Geen idee sorry, upje dus voor jou!

Je moet gewoon de aanwijzingen van blogger volgen, dan kan je bijv een achtergrond erachter zetten.

Ik wil je wel helpen, alleen is mijn blog ook niet super kleurrijk. Maar wat zou je willen dan op je blog? Meer kleur in je tekst of een achtergrond of een nettere indeling?

ja ik weet wel een beetje van achtergrond enzo maar het word gewoon niet mooi…=(

Hoe zou je het precies willen dan? Ik heb zelf bijv. een achtergrond en een header maar weet niet of dat is wat je zoekt?

Oke, wat voor een achtergrond wil je dan? Want je kan gewoon zelf een plaatje uploaden van internet. Misschien moet je een ander sjabloon nemen? Sjabloon Simple vind ik meestal wel handig en dat oogt ook niet rommelig als je daar een achtergrond bij doet.

vinden jullie mijn blog zo leuker?
ik wil een mooie header maar het lukt allemaal echt niet, en die rand naast hoevaak je blog is bekeken waar doe je die ookal weer een andere kleur?

Ik vind de achtergrond persoonlijk een beetje te druk en jammer dat de header wat uitsteekt. Je zou eigenlijk gewoon een prinstscreen moeten maken van de grootte van je header, in paint plakken en de header uitknippen en daarop de tekst schrijven, dan is 'ie precies even groot. Verder zou ik de lange tekst in de balk rechts als tabblad doen, korter maken of de rechter balk breder maken. Veder vind ik hem al beter dan de vorige keer, hij oogt nu wat netter. En wat bedoel je met de rand naast hoe vaak je blog is bekeken?

Verder zou ik de lange tekst in de balk rechts als tabblad doen, korter maken of de rechter balk breder maken,dit snap ik niet.
en ik heb helaas geen printscreen, dat knopje doet het niet op mijn laptop =(