hulp nodig bij beauty ritueel!

Haaaai.
Ik heb een beetje en probleem,
ik heb allemaal cremetjes en dergelijke in mijn kamer staan.
en ik gebruik maar de helft ervan,
want ik vergeet het steeds te pakken en te gebruiken.
of ik weet niet zo goed wat ik er mee moet
ga zo maar door.
Dus ik vroeg me af of jullie mij kunnen helpen met een
volgorde om deze spullen te gebruiken?
Want zelf kom ik er niet helemaal uit.
bijv welke dingen kan ik savonds het beste gebruiken
en welke sochtends?
en in welke volgorde enzo…
snappen jullie het? :anguished:?

En dan nog een vraagje;
Ik douche altijd savonds.
en dan laat ik mijn haar drogen enzo en dan zit mijn haar gewoon perfect.
alleen als ik ga slapen zit mijn pony in de ochtend altijd verschrikkelijk en krijg ik hem nooit echt meer zoals die avond ervoor.
maar als ik sochtends douche moet ik vroeger opstaan,
EN laten drogen.
en dat kost ook is tijd, heelmaal als ik naar school moet…
en fohnen wil ik best doen maar ik heb geen middeltje tegen stijlen en fohnen zeg maar, en omdat mijn haar al pluizig enzo is…
wat kan ik dus beter doen?
en mijn moeder gaat sochtends ook onder de douche,
dus als ik even laat als haar op moet staan…
sorrysorrysorry dat ik zoveel vraag haha!
Klik hier
Klik hier
Voor de cremetjes en zo

Uitgebreid reinigen doe ik meestal s’avonds, das dan 1/2 keer per week scrub, verder
facewash - tonic - creme.

En s’morgens gebruik ik eigenlijk alleen een dagcreme. Je hebt volgens mij ook wat dingetjes dubbel, zoals die tonic van nivea young en die tonic vh kruidvat. Ik zou als ik jou was 1 kiezen om voorlopig te gebruiken, & de andere ergens anders in een kast gebruiken zodat je die andere eerst opmaakt.

Wat gebruik je eigenlijk om make-up eraf te halen? Die reinigingsmilk?

Voor het beschermen van je haar moet je gwoon ff naar de winkel gaan en kijken naar wat voorn producten bij jou haar passen, heb je krullen, steil haar etc. Ik föhn mn lok meestal in model met een föhn met een ronde borstel erop, met als bescherming haarlak en/of mousse. Op de verpakking staat meestal of ie beschermend werkt of niet.

voor je haar

je zou s’avonds kunnen douchen het dan in een vlechtje doen
en dan s’ochtens fohnen

upup

Dat van je pony; dat heb ik ook altijd, ik douche ook 's avonds en als ik dan de volgende dag opsta zit het gewoon niet meer! Wat ik altijd doe; 's ochtends nog ff mijn pony natmaken en föhnen zonder de rest van je haar nat te maken. Je bent in 5 minuutjes klaar!

ik heb weinig verstand van alle cremetjes,
maar met het douchen kan je denk ik het best smorgens voor ontbijt doen, en dan tijdens ontbijt laten drogen, doe ik meestal. En als het dan niet droog is misschien even met de koude stand van je fohn verder drogen? dan heb je ook geen serums ed. nodig. OF serums kopen en warm fohnen smorgens.

Kan je anders je pony niet stijlen 's ochtends? Bij mij zit-ie dan meestal nog steeds niet goed maar bij anderen schijnt 't te werken haha.

mss moet je eerst een paar crèmes eruit kiezen… en alleen die gebruiken wat je hebt er echt teveel hoor.

jaaa dat weet ik haha.
ik krijg ook vaak veel cremetjes enzo dusja.
maar daarom juist vroeg ik me af.
welke ik het beste sochtends kan gebruiken hiervan.
en welke savonds?
of welke sochtends & savonds.
en dan hoeft natuurlijk niet ALLES gebruikt te worden…

ik zou die n8creme voor s’avonds gaan gebruiken + 1 erbij kiezen. En wanneer de nachtcreme op is, gewoon smorgens en s’avonds dezelfde gebruiken. Zo gaat ie en sneller op, en ik denk zelf altijd dat dat beter is voor je huid, omdat je huid dan constant hetzelfde “binnen krijgt”.

up :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

Moet je peeling niet alleen één keer in de twee weken doen ofzo?
En dan alle reinigingsdingetjes gewoon gebruiken zoals je het nu al doet, en de bodylotion één voor een opmaken. Wat is gezichtsgel? x]

En check dat übercoole spaflesje op het achtergrond x]

hahaha, ja dat spa flesje doet 't hem he! x3

ja die perzik peeling moet 1 a 2 x per week, maarja
moet je dan gewoon over je lichaam smeren en dan er weer af?
ik ben namelijk echt slecht in die dingen.
Weet nooit hoe je alles aan moet brengen enzo, hhihiih.

pony sochtends nat maken… doe ik altijd en dan gewoon op laten drogen… je hoeft de rest van je haar niet nat te maken!!

kuss